Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý Zobraziť viac
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora... Zobraziť viac
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či... Zobraziť viac
Publikácia Podnikové hospodárstvo – vybrané kapitoly obsahuje vybrané kapitoly z problematiky podnikovo-hospodárskej náuky, ktorá sa neustále dynamicky rozvíja a odráža zmeny v hospodárskom a spoločenskom vývoji. Učebnica obsahuje... Zobraziť viac
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik... Zobraziť viac
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik... Zobraziť viac
Druhé vydanie zbierky príkladov nadväzuje na vysokoškolskú učebnicu Polednáková, A. – Bikár, M. – Kmeťko, M.: Medzinárodný finančný manažment, pričom zahŕňa nevyhnutné... Zobraziť viac
V súčasnej dobe predstavuje investovanie na kapitálových trhoch atraktívnu možnosť pre uloženie voľných peňažných prostriedkov. Vďaka rozšíreniu internetového obchodovania je táto možnosť dostupná širokej verejnosti... Zobraziť viac
Skúsený autorský kolektív predkladá hodnotnú publikáciu venovanú problematike podniku a podnikania najmä v podmienkach Slovenskej republiky... Zobraziť viac
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na... Zobraziť viac
Kolektív autorov pripravil učebnú pomôcku pozostávajúcu z príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výkladu základných ekonomických pojmov z oblasti problematiky podniku a podnikania... Zobraziť viac
Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé... Zobraziť viac
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Zobraziť viac
Publikácia dekana Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave a súčasne vedúceho Katedry stratégie a podnikania... Zobraziť viac
Autor vychádza z premisy, že základom súčasnej spoločnosti sú organizácie určené efektívne plniť rôzne špecifické ciele.... Zobraziť viac
"V obsahovom stvárnení predkladanej vysokoškolskej učebnice sme sledovali cieľ priblížiť Vám základné prvky podnikateľského procesu..." Zobraziť viac
Rozvoj manažmentu výroby v súčasnosti najviac ovplyvňujú technologické a organizačné inovácie spojené s digitalizáciou, informatizáciou a automatizáciou výrobných procesov. Prudký technologický rozvoj na strane externých technológií v... Zobraziť viac
Publikácia je adresovaná poslucháčom vysokých škôl, ale užitočné poznatky môže poskytnúť aj manažérom z podnikateľskej sféry, neziskových organizácií a orgánov štátnej správy... Zobraziť viac