Ako nás kontaktovať

Máš otázku? Radi ti odpovieme na všetky požiadavky zaslané na email info@gorila.sk. Kontaktovať nás tiež môžeš na telefónnom čísle 02/4451 2172 v pracovné dni od 9:00 do 16:00.

Údaje o nás

Martinus, s.r.o.
Gorkého 4
036 01 Martin
Slovenská republika

IČO: 45 503 249
DIČ: 2023008911
IČ DPH: SK2023008911

Spoločnosť zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Žilina, oddiel Sro, vložka číslo 52711/L

Odberné miesto:
Slovenská pošta 1
Námestie SNP 35
Bratislava 811 00
Viac informácii o odbernom mieste nájdete tu.

Reklamácie
Gorila.sk (Reklamácie)
Gorkého 4412/4
036 01 Martin

Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
Telefón: 041 / 7632 130
Fax: 041 / 7632 139
E-mail: za@soi.sk

Často kladené otázky

Knižná džungľa je divočina s množstvom rôznych príbehov plných nebezpečenstva, strachu, ale aj zábavy a ponaučenia. Neopatrný návštevník by sa v nej mohol raz dva stratiť a ostali by po ňom len vetrom otáčané stránky opustených kníh.

Džungľa má našťastie kráľa, ktorý sa prebojoval až na vrchol knižného reťazca a on tú divočinu skrotil. Pevnou rukou uchopil zdivočené príbehy a za pomoci svojich poddaných medzi ne vniesol poriadok a vybudoval v divočine schodné cesty a prístavy. Vďaka tomu už návštevník nemusí mať strach a smelo sa môže do džungle vnoriť.

Ak sa aj vy chcete vydať do džungle a odniesť si z nej knihy, alebo iný tovar a neviete ako na to, pripravili sme pod dohľadom Kráľa Džungle návod. Dozviete sa v ňom ako postupovať pri vytvorení zákazníckeho konta a pri prihlásení, ako si vytvoriť objednávku, alebo to ako zistiť informácie o dostupnosti tovaru a termíne dodania. Je to rýchle a jednoduché, niet sa čoho báť….

Registrácia

  1. Klikni na „Prihlásenie“ v pravom hornom rohu.
  2. Zadaj mailovú adresu, pod ktorou chceš mať registrované konto.
  3. Následne zadaj požadované údaje a potvrď.
  4. Zákaznícke konto máš vytvorené a môžeš pristúpiť k objednávke.

Prihlásenie

  1. Klikni na „Prihlásenie“ v pravom hornom rohu.
  2. Následne zadaj svoje heslo a klikni na „Prihlásiť sa“ a môžeš objednávať.

Ako si vytvorím objednávku?

  1. Prvým krokom, ktorý musíš spraviť, je vloženie tovaru do košíka.
  2. Ak chceš pokračovať v nakupovaní, stačí kliknúť na „Pokračovať v nákupe“. Ak chceš pristúpiť k objednávke, klikni na „Objednať".
  3. Následne vyplň všetky potrebné doručovacie údaje a zvoľ si spôsob doručenia a platby.

  4. Potom objednávku potvrdíš kliknutím na „Objednávka s povinnosťou platby“. Samozrejme, najprv je potrebné odkliknúť súhlas s obchodnými podmienkami :)
  5. Pokiaľ si ako spôsob platby zvolíš platbu kartou, môžeš zaplatiť hneď po potvrdení objednávky kliknutím na tlačítko „Zaplatiť“.

Kontrola objednávky

Ak si chceš pozrieť svoje objednávky, vybavované aj vybavené, postupuj nasledovne:

  1. Prejdi kurzorom na svoje meno v pravom hornom rohu a zobrazí sa ponuka, z ktorej si vyberieš „Objednávky“ a klikneš.
  2. Zobrazí sa zoznam tvojich objednávok z ktorého si môžeš vybrať tú, ktorá ťa zaujíma a kliknutím na označený symbol ju otvoríš:
  3. Otvorí sa detail objednávky.

Zmena hesla a údajov na účte

  1. Prejdi kurzorom na svoje meno v pravom hornom rohu a zobrazí sa ponuka, z ktorej si vyber „Tvoj účet“ a klikni.
  2. Teraz môžeš zmeniť svoje údaje a zmeny potvrdíš kliknutím na tlačítko „Uložiť
  3. Rovnako si môžeš zmeniť aj heslo a uložiť nové kliknutím na tlačítko „Zmeniť
  4. Priamo zo svojho účtu sa dostaneš aj k zoznamu svojich objednávok.

Čo ak moja objednávka nedorazila včas?

Prosím kontaktuj nás na email info@gorila.sk a zistíme, čo je vo veci.

Chcem svoju objednávku upraviť alebo zrušiť.

Prosím kontaktuj nás na email info@gorila.sk a objednávku upravíme, či zrušíme.

Čo ak mi na prvý pokus neprešla platba?

Objednávku môžeš znova uhradiť v detailoch objednávky, vo svojom konte, nasledovne:

Ak to nefunguje, napíš nám prosím na info@gorila.sk.

Džungľa je divočina a hoci poddaní Kráľa džungle pracujú svedomito (pod hrozbou tvrdého trestu), občas sa môže stať, že nie všetko dopadne tak ako sa očakávalo. Môže ísť o poškodenie posielaného tovaru, alebo sa popletú loďky a dostanete iný tovar ako ste si objednali.

Čo sa dá v tomto prípade robiť? Môžete tovar reklamovať! Je to jednoduché. Ak ste dostali poškodenú knihu, alebo iný produkt, stačí, ak nám ho pošlete naspäť a my Vám ho vymeníme. To isté platí aj vtedy ak náhodou dostanete iný tovar, ako ste si objednali.

Reklamovaný kus zašlite na reklamáciu spolu s kópiou faktúry na adresu:

Gorila.sk (REKLAMÁCIE)
Gorkého 4412/4
036 01 Martin

Poštovné a balné Vám môžeme kompenzovať zaslaním sumy na Vami určený účet (v tvare IBAN).

Okrem reklamovania je možné aj vrátiť objednaný tovar, ak zistíte, že nie je podľa Vašich predstáv. V tom prípade musí byť tovar kompletný, nepoškodený a nepoužívaný. Do zásielky vložte formulár na odstúpenie od zmluvy. Kúpnu cenu je možné kompenzovať zaslaním sumy na Vami určený účet, ktorý bude v tvare IBAN.

Tovar, o ktorý nemáte záujem, môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia na rovnakú adresu ako v prípade reklamácie:

Gorila.sk (REKLAMÁCIE)
Gorkého 4412/4
036 01 Martin

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete tu: https://www.gorila.sk/formular_odstupenie_od_zmluvy.pdf