Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

V slovenskom jazyku knihy o strategickom manažmente

Našli sme 39 titulov

Strategický manažment

Štefan Slávik, Sprint dva (2013)
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti...

Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
19,00€
15,90€

Chaotika

John A. Caslione, Philip Kotler, Eastone Books (2010)
Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a...

Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
15,99€
11,80€

Strategický marketing

Dagmar Lesáková, Sprint dva (2014)
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny...

Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
19,90€
17,80€

Podnikateľské rozhodovanie

Podnikateľské prostredie často prináša komplexné rozhodovacie situácie, pri ktorých individuálny prístup k rozhodovaniu založený na empirických poznatkoch je považovaný za nedostatočný. Naopak vyžaduje sa formalizácia rozhodovacieho.... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
22,33€
20,10€

Synegetika v ekonómii a manažmente

Ignác Prno, VEDA (2010)
Do rozvojových stratégií ekonómie, sociológie a manažmentu prenikajú kvantitatívne metódy skúmania, ktorých základom je...

Do rozvojových stratégií ekonómie, sociológie a manažmentu prenikajú kvantitatívne metódy skúmania, ktorých základom je... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,00€
6,40€

Ekvivalencia práv a povinností spoločníka

Mojmír Mamojka, VEDA (2008)
v spoločnosti s ručeným obmedzením

Publikácia analyzuje efektivitu interných vzťahov a ekvivalenciu ich prvkov v spoločnosti s ručením obmedzeným ako podnikateľom celku a zároveň porovnáva teoretickú a praktickú rozhodovaciu integritu. Prezentuje aj teoretickejší pohľad prevažne na... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,30€
8,00€

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
21,30€
16,10€

Strategický manažment

Vysokoškolská učebnica Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
27,00€
20,50€

Project cycle management

Súčasná podniková prax je poznamenaná riešením veľkej časti jednorazových úloh formou projektov. Problematikou riadenia... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
7,57€
5,80€

Manažment športových organizácií 2

Michal Varmus, Roman Adámik, EDIS (2023)
Strategické riadenie

Pre efektívne strategické riadenie športových organizácií je kľúčové definovanie cieľov a spôsobov ich dosiahnutia. Pôvodné ciele, ktoré boli zamerané viac na súťaženie a prínosy pre komunitu, boli postupne doplnené o generovanie... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
34,60€
28,00€

Zvyšovanie flexibility dodávateľsko-odberateľských reťazcov aplikáciou vybraných metód manažmentu ri

Vedecká monografia „Zvyšovanie flexibility dodávateľsko-odberateľských reťazcov aplikáciou vybraných metód manažmentu rizika“ sa problematikou využívanie metód manažmentu rizika na zvyšovanie flexibility dodávateľsko... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
16,50€
13,30€

Biznis marketing

Milan Oreský, Grada (2024)
Individualizovaný marketingový prístup k biznis zákazníkom

Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
19,99€
16,99€

Six sigma v dopravných službách

Vedecká monografia prináša nový pohľad na implementáciu metód Six Sigma v prostredí dopravných služieb. Poukazuje na nutnosť prepojenia kvality služieb s potrebami zákazníkov a požiadavkami celého dopravného trhu... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
25,87€
23,20€

Marketing

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2017)
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná...

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
21,90€
18,00€

Terminologický manažment verejnosprávnej tematickej oblasti

Vysokoškolská učebnica Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
14,80€
12,00€

Strategické myslenie manažérov

Strategické myslenie manažérov

Jozef Papula, Zuzana Papulová, Kartprint (2011)
Za tajomstvami strategického myslenia

Publikácia dekana Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave a súčasne vedúceho Katedry stratégie a podnikania... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
13,00€

Stratégia a strategický manažment

Stratégia a strategický manažment

Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer (2015)
Stratégia a strategický manažment - ako nástroje, ktoré umožňujú súperenie a spolužitie Dávida s Goliášom V treťom...

V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
18,70€

Celostný manažment

Celostný manažment

Ján Porvazník, , Poradca podnikateľa (2007)
Piliere kompetentnosti v manažmente

Publikácia Celostný manažment je zúročením celoživotnej, viac ako 40 ročnej vedeckej, manažérskej a pedagogickej práce vedúceho autora... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
13,01€

Marketing

Marketing

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2010)
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na...

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
15,99€

Základy manažmentu

Základy manažmentu

Mikuláš Sedlák, Wolters Kluwer (Iura Edition) (2009)
Autor vychádza z premisy, že základom súčasnej spoločnosti sú organizácie určené efektívne plniť rôzne špecifické ciele....

Autor vychádza z premisy, že základom súčasnej spoločnosti sú organizácie určené efektívne plniť rôzne špecifické ciele.... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
13,11€