Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu


🍌 Odosielame o 3 dni.
21,30€
Zľava 24%
16,10€

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotlivých faktorov ovplyvňujúcich podnik z vonkajšieho aj vnútorného prostredia, uvádza konkrétne príklady aplikácie niektorých nástrojov a tiež kontrolné otázky a úlohy na riešenie. Pozornosť venuje tiež marketingovému informačnému systému a problematike marketingového výskumu.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2021 ISBN: 9788055718705 Rozmer: 176×250 mm Počet strán: 160 Väzba: brožovaná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách