Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Zobraziť viac
Podnikateľské prostredie často prináša komplexné rozhodovacie situácie, pri ktorých individuálny prístup k rozhodovaniu založený na empirických poznatkoch je považovaný za nedostatočný. Naopak vyžaduje sa formalizácia rozhodovacieho.... Zobraziť viac
V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení... Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú... Zobraziť viac
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi... Zobraziť viac
Vedecká monografia prináša nový pohľad na implementáciu metód Six Sigma v prostredí dopravných služieb. Poukazuje na nutnosť prepojenia kvality služieb s potrebami zákazníkov a požiadavkami celého dopravného trhu... Zobraziť viac
Pre efektívne strategické riadenie športových organizácií je kľúčové definovanie cieľov a spôsobov ich dosiahnutia. Pôvodné ciele, ktoré boli zamerané viac na súťaženie a prínosy pre komunitu, boli postupne doplnené o generovanie... Zobraziť viac
Moderný svet práce je rôznorodý a dynamický. Rýchlejšie ho zasahujú nové globálne trendy a jeho dnes už neoddeliteľnou súčasťou je potreba kontinuálneho vzdelávania sa. Súčasní zamestnanci organizácií sú náročnejší, viac si uvedomujú svoju hodnotu a... Zobraziť viac
Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing... Zobraziť viac
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný ... Zobraziť viac
Záznam z intelektuálnej show. Intelektuálna show Milana Zeleného ponúka poslucháčom najnovšie poznatky zo sveta manažmentu a globálneho podnikania. Vďaka získaným poznatkom pochopíte dôležitosť znalostí, stratégie a systému riadenia pre vaše podnikanie.. Zobraziť viac
Kniha je věnována problematice managementu a rozboru úlohy manažera, který má v každé organizaci významnou roli při ovlivňování chování a činnosti lidí, kteří v organizaci působí. Obecné zásady managementu jsou shodné pro různé typy organizací... Zobraziť viac
V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení... Zobraziť viac
Záznam z intelektuálnej show. Intelektuálna show Milana Zeleného ponúka poslucháčom najnovšie poznatky zo sveta manažmentu a globálneho podnikania. Vďaka získaným poznatkom pochopíte dôležitosť znalostí, stratégie a systému riadenia pre vaše pod Zobraziť viac
Autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení.... Zobraziť viac
Rýchly technologický rozvoj, pretlak informácií rôzneho druhu, masové využívanie sociálnych sietí zásadne menia život jednotlivca, ako aj ľudskej spoločnosti. Ovplyvnia kvalitu života človeka a zmeny spoločnosti len v pozitívnom svetle alebo so sebou... Zobraziť viac
V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení... Zobraziť viac
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Zobraziť viac
Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing... Zobraziť viac