Účtovníctvo podnikateľov I je prvou časťou vysokoškolskej učebnice venovanej podvojnému účtovníctvu podnikateľských subjektov v tej podobe, ktorú mu dáva... Zobraziť viac
Publikácia je adresovaná poslucháčom vysokých škôl, ale užitočné poznatky môže poskytnúť aj manažérom z podnikateľskej sféry, neziskových organizácií a orgánov štátnej správy... Zobraziť viac
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na problematiku znalectva, znaleckej činnosti, postavenia znalca a metód ohodnocovania. Je rozdelená do siedmich kapitol, ktoré na seba logicky nadväzujú... Zobraziť viac
Hlavným cieľom autorov bolo preniknúť do podstaty rodinného podnikania a odhaliť jeho silné a slabé stránky. Zároveň naznačujú nové príležitosti a perspektívy ďalšieho rozvoja rodinných... Zobraziť viac
Cieľom vysokoškolskej učebnice je poskytnúť alternatívny pohľad a uzískať potrebné znalosti z riadenia projektov prehľadným, praktickým a inšpiratívnym spôsobom. Učebnica predstavuje výukový materiál pre každého, kto sa zaujíma o projektový manažment... Zobraziť viac
Manažérstvo rizík, najmä oblasť analýzy a posudzovania rizík, je skloňované v súčasnosti veľmi často v mnohých vedných odboroch a disciplínach. Globalizáciou a vďaka... Zobraziť viac
Publikácia vo forme vysokoškolskej učebnice komplexne a prehľadne približuje problematiku manažmentu a financovania zdravotníctva v Slovenskej republike. Má multiodborový... Zobraziť viac
Obsah vysokoškolskej učebnice je zameraný na problematiku kalkulácií v podniku a vychádza z učebných plánov pre štúdium tohoto zamerania. Členený je do... Zobraziť viac
Podnik v trhovej ekonomike musí dobre poznať a neprestajne analyzovať podnikateľské prostredie, predovšetkým trh a jeho vývoj, aby mohol pružne reagovať na neustále zmeny. Zdrojom zmien sú meniace sa požiadavky a preferencie zákazníkov, spr Zobraziť viac
Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu... Zobraziť viac
Autori tejto vysokoškolskej učebnice sú toho názoru, že je opodstatnené a potrebné analyzovať vplyv faktorov ovplyvňujúcich aplikáciu poznatkov príslušných... Zobraziť viac
Učebnica pre študentov Univerzity Komenského v Bratislave. Zobraziť viac
Cieľom autorov publikácie je upriamiť pozornosť čitateľa na potrebu zmeny paradigmy vnímania ľudských zdrojov v organizáciách, na potrebu kultivácie manažérskeho prístupu k tomu najcennejšiemu, čo organizácie majú k dispozícií... Zobraziť viac
Predkladaná publikácia nadväzuje na vysokoškolskú učebnicu Majtán, Š. a kol.: Podnikové hospodárstvo, ako aj na... Zobraziť viac
Controlling je nástroj manažmentu, ktorý umožňuje podnikateľským subjektom udržať správny smer a nestratiť zo zreteľa svoje... Zobraziť viac
Mystery shopping má za hlavnú úlohu zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu, čo dosahuje vďaka mystery shopperom. Zamestnanci pokiaľ vedia, že sú testovaní, majú tendenciu správať sa neprirodzene, aby... Zobraziť viac
Predkladaná učebná pomôcka – súhrn príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výklad základných ekonomických pojmov z oblasti podniku a podnikania v podobe pracovného zošita – predstavuje súčasť základnej literatúry k predmetu podnik... Zobraziť viac
Skriptá sú určené najmä pre študentov študijných programov na Katedre medzinárodného obchodu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave, taktiež pre verejnosť a prax zaujímajúcu sa o... Zobraziť viac
Problematike logistiky sa v súčasnosti dostáva veľká miera pozornosti. Je to nielen dôsledok liberalizácie svetového obchodu, ale i pokračujúca explózia informačnej technológie, pokračujúca globalizácia svetového trhu... Zobraziť viac