Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy o marketingu

Našli sme 68 titulov

Žltá kniha budovania značky

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
35,90€
29,90€

Právo duševného vlastníctva

Autorské, patentové, dizajnové, známkové právo a ďalšie oblasti práva duševného vlastníctva spracované moderným a pútavým spôsobom zohľadňujúcim platnú právnu úpravu aj relevantnú judikatúru. V knihe sú rozobraté témy ako... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
22,90€
18,10€

Úspešné handmade podnikanie

Úspešné handmade podnikanie je prvá slovenská kniha o podnikaní v kreatívnej sfére. Je určená všetkým tvorivým ľuďom, ktorí... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
24,90€
22,41€

Praktikum sociálnej komunikácie

Elena Hradiská, Helena Čertíková, Zora Hudíková, Eurokódex (2013)
Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o...

Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
29,00€
24,30€

Marketing v praxi

Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová, Levosphere (2021)
26 inšpiratívnych podcastov

Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
25,00€
18,50€

To Pixar and Beyond

, (2017)
Oneworld Publications: One day in November 1994, Lawrence Levy received a phone call out of the blue from Steve Jobs, whom...

Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
20,95€
18,86€

Problémy marketingu vo verejnom sektore

Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 7 dní.
19,63€
17,60€

55 tipov a návodov pre úspešný e-shop

Obsah knihy pripravilo 51 autorov a 34 expertných firiem. Spoločne pre vás pripravili komplexný pohľad na problematiku e-shopov a všetkého, čo k tomu patrí. V knihe nájde užitočné informácie začínajúci online predajca aj ostrieľaný profesionál... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
29,90€
21,50€

Rozhodnutia vo veciach reklamy

Jozef Vozár, Ľubomír Zlocha, Wolters Kluwer (Iura Edition) (2013)
Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné...

Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
27,20€
23,20€

BUDGET CUT

Jaro Zacko, Martin Woska, TRIAD (2021)
4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
35,00€
25,70€

Kniha – najväčší vynález ľudstva

Martin Kasarda, Grada (2023)
Ako úspešne vyrobiť a umiestniť knihu na trhu

Akým produktom je vlastne kniha, akú funkciu plní v spoločnosti dnes, ako sa vyrába, distribuuje a predáva? Autor otvára aj otázky špecifického marketingu knihy a venuje sa i vzťahu digitálneho prostredia ku knihám.... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
19,99€
16,50€

Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach

Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach

Predkladaná monografia venuje pozornosť vysoko aktuálnej téme digitalizácie v oblasti korporátneho práva s konkrétnejším zameraním sa na úroveň digitalizácie súvisiacich procesov pri zakladaní a realizácii zmien v obchodných spoločnostiach, na možnosti... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
18,00€

Slovenské masmediálne právo

Peter Muríň, Epos (2010)
Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych...

Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
32,70€
29,43€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 8 dní.
60,00€
54,00€

Brand New

, Thames & Hudson
Thames and Hudson: Wally Olinss fascinating book looks at every aspect of the world of branding. With his customary flair...

Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
21,95€
19,76€

123 tipov pre online a affiliate marketing

Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
29,90€
21,80€

Kvalita služieb - trvalá výzva

Miroslav Hrnčiar, EDIS (2014)
Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby...

Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
20,58€
17,20€

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
21,30€
16,10€

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 - 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov. Podobne sa možno vyjadriť... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
20,00€
19,00€

Právne aspekty podnikania na internete

Ivana Zmeková, IURIS LIBRI (2017)
Elektronický obchod je v súčasnosti rozšírenou a vyhľadávanou formou podnikania. Nakupovanie sa prenáša do virtuálneho sveta...

Elektronický obchod je v súčasnosti rozšírenou a vyhľadávanou formou podnikania. Nakupovanie sa prenáša do virtuálneho sveta a zabezpečuje zákazníkom pohodlie, šetrí ich čas. Preto je potrebné, aby predávajúci a kupujúci mali vedomosti o právach... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
28,00€
24,60€