Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr Zobraziť viac
Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto.. Zobraziť viac
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti. Zobraziť viac
Praktická príručka s návodmi pre každého, kto začína v malom podnikaní... Zobraziť viac
Multimediácia SK - Virtuálny znak a text - Vydavateľstvo SSS - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 136 str. - ISBN: Zobraziť viac
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej... Zobraziť viac
Publikácia (48 strán, č.. 76/2002) obsahuje Zákon č. 435/2001 Z.z. zo 4. októbra 2001 o patentoch, dodatkových ochranných osvedčeniach a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Patentový zákon) v znení zákona č. 402/2002 Z.z. ... Zobraziť viac
Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho... Zobraziť viac
Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní... Zobraziť viac
Napadla vás niekedy myšlienka otvorenia vlastného internetového obchodu? Určite áno a možno aj internetový obchod... Zobraziť viac
Ako sa robia noviny nv. - SOFA - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 164 str. - ISBN: 80-89033-59-8 - Kniha Zobraziť viac
Vhodný doplnok pracovných zošitov pre 1. stupeň základnej školy. Čitateľský denník rozširuje ponuku didaktických pomôcok, ktoré môžu učitelia aj žiaci využiť na vyučovaní... Zobraziť viac
Publikácia obsahuje aktualizované úplné znenie Autorského zákona č. 185/2015 Z.z. s právnym stavom k 15. septembru 2016, so... Zobraziť viac
Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie... Zobraziť viac
Knižka sa komplexne venuje celému online marketingu. Od pojmov, cez SEO, PPC, legislatívu až po spracovanie landing pages. Zaujme ako začiatočníkov, tak pokročilých. V knihe je cez 510 000 znakov a 21 videí... Zobraziť viac
V ktorejkoľvek oblasti hospodárstva v súčasnosti platí, že hlavnou podmienkou úspešnej činnosti, výkonnosti a bohatstva sú informácie a vedomosti. Európska únia vo svojich... Zobraziť viac
Novelizovaný zákon o autorskom práve s aktualizovanou dôvodovou správou v úplnom znení. Zobraziť viac
Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch... Zobraziť viac
Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým.... Zobraziť viac
Cieľom vysokoškolskej učebnice je poukázať na podstatu marketingového manažmentu a jeho postavenie vo firemných procesoch a štruktúre. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako... Zobraziť viac