Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Manažérske rozhodovanie v marketingu


🍎 Vypredané
4,40€

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým oblastiam práce s dátami, ako aj možnostiam štatistických a marketingových analýz. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o predmetnú problematiku. Predložená literatúra ponúka možnosť rozšírenia poznatkov z oblasti marketingového výskumu.
Učebnica prináša najnovšie teoretické poznatky domácich a zahraničných autorov. Zároveň uvádzame viacero príkladov, ktoré pomôžu čitateľovi sa zorientovať v predmetnej problematike. V rámci publikácie sa pracuje so softvérmi SPSS, R software, ale aj Gretl

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2023 ISBN: 9788022550604 Rozmer: 140×230 mm Počet strán: 126 Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách