V súčasnom období rastie počet súdnych a mimosúdnych sporov týkajúcich sa oblasti autorských a obdobných práv (autorský zákon, tlačový zákon, audiovizuálny zákon, zákony o slobodnom prístupe k informáciám, o umeleckých fondoch, o povinných... Zobraziť viac
Marketing II. dopľňa Marketing I o marketingové aktivity podniku. Zobraziť viac
Zákon č. 185/2015 Z.z. z 1. júla 2015 Autorský zákon. Zobraziť viac
Kniha je určená nielen špecialistom z oblasti práva, má širšie právnovzdelávacie poslanie. Autori v svojich monografiách reagujú predovšetkým na aktuálne domáce potreby, všímajú si problematiku duševného vlastníctva z teoretického i praktického hľadiska.. Zobraziť viac
Je to útle dielko rozsahom, ale obrovské svojím obsahom. Sú v ňom zhrnuté všetky dlhoročné skúsenosti autorky. Obdivuhodne... Zobraziť viac
Cieľom tejto publikácie je priblížiť chápanie významu rizika v jednotlivých manažérskych systémoch, ktoré sú dnes v... Zobraziť viac
Máte vlastný biznis, prípadne sen raz vybudovať niečo vlastné? Radi by ste sa na marketing a kreativitu pozreli aj z iného uhlu pohľadu, ktorý často odporuje marketingovým poučkám? Rozmýšľate, ako vybudovať brand, ktorý si fanúšikovia na seba hrdo... Zobraziť viac
Obrovské možnosti neurovedy a jej aplikácií otvorili priestor na prechod od ekonómie, manažmentu, podnikania a marketingu k neuroekonómii, neuromanažmentu, neurobiznisu a neuromarketingu, ktorý umožňuje prístup k širokému spektru poznatkov s rôznymi... Zobraziť viac
John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol... Zobraziť viac