V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať... Zobraziť viac
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj... Zobraziť viac
Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy.... Zobraziť viac
Obsah publikácie E-commerce je zameraný na vybrané aspekty súvisiace s elektronickým obchodovaním a podnikaním na internete. Naším cieľom je priblížiť dôležitosť digitálneho prostredia pre súčasnú podnikateľskú stratégiu firmy, .... Zobraziť viac
- Spotrebné dane v rámci úsporného balíčka; - Daň z nehnuteľnosti sa nepriznáva každý rok; - Štatút obce - základný predpis miestnej samosprávy; - Zamestnanecká prémia; - Nové úlohy živnostenských úradov; - Finančné prostriedky pre školy a ŠZ; ... Zobraziť viac
Novelizovaný zákon s dôvodovou správou v úplnom znení... Zobraziť viac
Novelizovaný zákon s dôvodovou správou v úplnom znení... Zobraziť viac
Záznam z intelektuálnej show. Intelektuálna show Milana Zeleného ponúka poslucháčom najnovšie poznatky zo sveta manažmentu a globálneho podnikania. Vďaka získaným poznatkom pochopíte dôležitosť znalostí, stratégie a systému riadenia pre vaše pod Zobraziť viac
V danom vydaní nájdete zaujímavé témy ako - založenie spoločnosti s ručením obmedzeným, vnútropodnikové účtovníctvo obchodnej spoločnosti, internetový obchod... Zobraziť viac
John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol... Zobraziť viac
Táto 217 stranová publikácia je zložená z dvoch častí. Prvá je autobiografická a druhá obsahuje množstvo marketingových princípov overených praktickými skúsenosťami autora. Zobraziť viac
Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi. Zobraziť viac
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate.... Zobraziť viac
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne... Zobraziť viac
Táto publikácia je už štvrtým prepracovaním pôvodného originálu. Informácie zo zákulisia najúspešnejšieho denníka sa tam... Zobraziť viac
"Textu se skutečně daří ambici, kterou si autorský tým předsevzal, naplnit. Výsledkem je ucelený, věcně správný, spolehlivý a čtivě napsaný výklad, kvalitní nejen odborně, ale i didakticky..." Zobraziť viac
Podľa recenzentov ide o učebnicovú syntézu, ktorá na Slovensku už dlhodobo chýba.Rámcová štruktúra publikácie – od... Zobraziť viac