Nový Dominik Dán už na sklade, pozri knihu tu =>

V slovenskom jazyku knihy o marketingu

Našli sme 447 titulov

Takto sa robí marketing

Takto sa robí marketing - prečítaná (bazár kníh)

Allan Dib, Motýľ (2020)
Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zarábajte

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,20€

Priamy marketing

Priamy marketing - prečítaná (bazár kníh)

Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu,... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,20€

Úspešný predaj

Úspešný predaj - prečítaná (bazár kníh)

, Slovart (2001)

Nová knižka z edície Základy manažmentu. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,00€

Nekonečná hra

Nekonečná hra - prečítaná (bazár kníh)

V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,70€

Príbeh štúdia Pixar

Príbeh štúdia Pixar - prečítaná (bazár kníh)

Lawrence Levy, Citadella (2017)
Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto...

Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,20€

Slovenské masmédiá

Slovenské masmédiá - prečítaná (bazár kníh)

Pavol Dinka, Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov (2008)
Slovenské masmédiá Metódy man. - Metódy manipulácie - Vydavateľstvo SSS - Jazyk: SK - Vazba: Pevná bez přebalu matná - 296 str.

Najnovšia kniha známeho mediálneho analytika je súborom jeho textov, ktoré publikoval v rôznych periodikách v posledných rokoch. Zaoberá sa v nich súčasnou situáciu v oblastí printových a elektronických médií, metódami mediálnej manipulácie, rozober... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,00€

Etika médií

Etika médií - prečítaná (bazár kníh)

Anna Remišová, Kalligram (2010)
„Vo svojej koncepcii etiky médií vychádzam z týchto teoretických východísk: etiku médií chápem ako aplikovanú etiku, ktorá...

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,20€

Digitálna značka

Digitálna značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne...

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,00€

Marketing

Marketing - prečítaná (bazár kníh)

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2010)
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na...

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,00€

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku - prečítaná (bazár kníh)

Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,00€

Príručka pre klientov realitných kancelárií

Príručka pre klientov realitných kancelárií - prečítaná (bazár kníh)

Daniela Danihel Rážová, (2014)
Úloha realitnej kancelárie má v oblasti služieb svoje opodstatnenie. Najnebezpečnejší sú ľudia, sebavedome presadzujúci...

Úloha realitnej kancelárie má v oblasti služieb svoje opodstatnenie. Najnebezpečnejší sú ľudia, sebavedome presadzujúci postupy, ktoré vôbec nezodpovedajú korektnému procesu realitného obchodu a tým vás vystavia riziku... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,50€

Moc a nemoc médií

Moc a nemoc médií - prečítaná (bazár kníh)

Maciej Ilowiecki, Tadeusz Zasępa, Typi Universitatis Tyrnaviensis (2003)
Sú média všemocné? Kam až siaha ich vplyv? Odpovede známeho publicistu a esejistu Macieja Ilowieckého a prof. Tadeusa Zasepu...

Sú média všemocné? Kam až siaha ich vplyv? Odpovede známeho publicistu a esejistu Macieja Ilowieckého a prof. Tadeusa Zasepu kandidáta na Nobelovu cenu za mier a vedúceho katedry masmédií a náboženskej komunikácie Katolíckej univerzity Lubline... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,80€

Aké drahé je zadarmo

Aké drahé je zadarmo - prečítaná (bazár kníh)

Dan Ariely, Premedia (2015)
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší,...

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,20€

Imitátori

Imitátori - prečítaná (bazár kníh)

Oded Shenkar, Eastone Books (2011)
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú...

Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním?... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,80€

Podnikateľský manažment a marketing

Podnikateľský manažment a marketing - prečítaná (bazár kníh)

Učebnica je určená študentom všetkých troch stupňov vysokoškolského štúdia najmä na FEI STU a FIIT STU v Bratislave a študentom inžinierskeho a doktorandského štúdia Ústavu manažmentu STU v Bratislave... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,00€

Marketingový odbytový kanál

Marketingový odbytový kanál - prečítaná (bazár kníh)

Peter Dorčák, EZO (2010)
EZO.sk - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 146 str. - ISBN: 978-80-970564-1-4 - Kniha

Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,00€

19 príbehov podnikania formou franchisingu

19 príbehov podnikania formou franchisingu (e-kniha)

Lucia Stefansky, , Podnikajte.sk (2016)
Ako uspieť so známou značkou na Slovensku

Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu... Zobraziť viac

🌴 Okamžite na stiahnutie
9,90€

Príbeh štúdia Pixar

Príbeh štúdia Pixar (e-kniha)

Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu... Zobraziť viac

🌴 Okamžite na stiahnutie
9,69€

SuperFreakonomics

SuperFreakonomics

Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt, Premedia (2011)
Globálne ochladzovanie, vlastenecké prostitútky a životné poistky pre samovražedných atentátnikov

Čo majú spoločné hurikány a infarkty s úmrtiami na diaľniciach, prečo by mali samovražední atentátnici kupovať životné... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
12,95€

Digitálna značka

Digitálna značka

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne...

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
9,99€