Předkládaná publikace umožňuje získat znalosti lingvistických a teoretických pojmů z obecné jazykovědy a z teorie francouzského jazyka... Zobraziť viac
Cieľom tejto učebnice je predstaviť študentom sociológiu a sociologický pohľad na spoločnosť... Zobraziť viac
Predkladaný učebný text predstavuje široko problémovo chápaný vstup do štúdia národnohospodárskych teórií, ktoré sa týkajú tak hraničných problémov... Zobraziť viac
Skriptá STU v Bratislave. Zobraziť viac
Druhé vydanie zbierky príkladov nadväzuje na vysokoškolskú učebnicu Polednáková, A. – Bikár, M. – Kmeťko, M.: Medzinárodný finančný manažment, pričom zahŕňa nevyhnutné... Zobraziť viac
Publikácia je orientovaná na problematiku projektovania, rekonštrukcie a prevádzky distribučných systémov vody tlakových... Zobraziť viac
Po roku 2000 sa začal výraznejšie prejavovať nedostatok vhodných zbierok úloh a príkladov. Dôvodov bolo viacero. Predovšetkým zbierky Eliáš-Horvát-Kajan-Šulka... Zobraziť viac
Zoznam a charakteristika vysokých škôl v SR; Študijné programy; Plán prijímania na ak. rok 2009/2010; Pomer prihlásených a prijatých v minulom ak. roku; ... Zobraziť viac
Publikácia vhodne kombinuje pohľad na otázky súvisiace s ekonomickým rastom v krátkom období (dopytové faktory rastu, cyklický vývoj ekonomiky, teórie ekonomického cyklu) s pohľadom na dlhodobý ekonomický rast (ponukové zdroje rastu, dlhodobý trend... Zobraziť viac
Základný kurz pre poslucháčov Strojníckej fakulty. Zobraziť viac
Skriptá STU v Bratislave. Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica Zobraziť viac
Učebnica pre študentov Univerzity Komenského Bratislava. Zobraziť viac
Laboratórne cvičenia pre farmaceutov Zobraziť viac
Štylistika slovenčiny je určená širokej kultúrnej verejnosti, no zároveň má ambície byť základnou vysokoškolskou učebnicou štylistiky... Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica „Poistné právo pre ekonómov“ zapĺňa doterajšiu medzeru v študijnej literatúre a prináša prehľad slovenskej právnej úpravy tak, aby sa študenti, ako aj odborná verejnosť vedeli orientovať v tak zložitej oblasti, akou je... Zobraziť viac
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja... Zobraziť viac