Ekonomické systémy sa rozvíjajú a sú dynamizujúcim faktorom spoločenského rozvoja.Vývoj ekonomických systémov má svoje objektívne a subjektívne determinanty... Zobraziť viac
Publikácia, ktorá sa vám dostala do rúk, je spracovaná autorským kolektívom Katedry podnikovohospodárskej, Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave ako vysokoškolská učebnica určená predovšetkým študentom tejto univerzity... Zobraziť viac
Publikácia je nielen prehľadným a praktickým sprievodcom otázkami poistenia v Slovenskej republike i Českej republike, ale poskytuje aj pohľad a prístup k riadeniu rizík, ktoré majú v malých a stredných podnikoch svoje špecifiká,... Zobraziť viac
Autor vám ponúka jednoduchú a praktickú učebnicu predaja. Vychádza z vyše 20 ročnej praxe z hoteliérstva, cestovného ruchu, vzdelávania a finančného poradenstva. Dozviete sa, čo tvorí podstatu predaja... Zobraziť viac
Tamás Kasza napísal svoj ďalší bestseller. Dalo by sa povedať, že je to kniha pre ľudí pracujúcich v sieťovom marketingu. Ale nie je to celkom pravda. Zaoberá sa... Zobraziť viac
Faktory úspešnosti procesu nástupníctva mikro, malých a stredných rodinných podnikov na Slovensku Zobraziť viac
Pre odborníkov špecializujúcich sa na oblasť duševného vlastníctva je okrem historického vývoja označovania výrobkov dôležité poznať i rozsudky a rozhodnutia Súdneho dvora EÚ vo veciach označení pôvodu a zemepisných označení... Publi Zobraziť viac
Predkladaná monografia venuje pozornosť vysoko aktuálnej téme digitalizácie v oblasti korporátneho práva s konkrétnejším zameraním sa na úroveň digitalizácie súvisiacich procesov pri zakladaní a realizácii zmien v obchodných spoločnostiach, na možnosti... Zobraziť viac
Predkladaná vysokoškolská učebnica je jedným z výstupov projektu KEGA č. 030SPU-4/2021 Implementácia nových technológií v obsahovej inovácii predmetu E-obchodovanie v oblasti užívateľskej skúsenosti (UX) a rozhrania (UI). Publikácia pozostáva.... Zobraziť viac
Kniha "Podprahové techniky predaja" je nevyhnutným sprievodcom pre každého obchodníka, ktorý hľadá spôsoby, ako zvýšiť svoj úspech v oblasti predaja a dosiahnuť čo najväčší zisk... Zobraziť viac
Praktické kroky, ktoré treba robiť, aby vaša firma prežila. Čo môže firmu posilniť alebo naopak ohroziť. Nevyhnutné úsporné opatrenia a rozhodnutia. Ako v zložitých časoch komunikovať so zamestnancami... Zobraziť viac
Autorský kolektív učebnice „Finančné a cenové rozhodovanie v obchode" sústreďuje pozornosť na podstatné problémy finančného rozhodovania s vplyvom na ekonomické, obchodné a cenové rozhodnutia podniku, najmä... Zobraziť viac
Vo februárovom čísle publikácie Dane a účtovníctvo sme si pre vás pripravili aktuálne žiadané témy - zmeny v zdaňovaní príjmov zo závislej činnosti od 1. januára 2020 vyplývajúce z noviel zákona o dani z príjmov, kde sme pre vás pripravili prehľad... Zobraziť viac
Základné zameranie vydania publikácie Metody oceňování podniku je sústrediť sa na základy oceňovania podniku. Keďže úroveň... Zobraziť viac
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi... Zobraziť viac
Riadenie aktív je novou, modernou metódou riadenia a rozhodovania v rámci správy cestnej infraštruktúry. Nový prístup neznamená iba sústredenie sa na optimálny výkon správy, ale aj na celospoločenské úžitky. Nijaký hmotný majetok nestojí a nehrá svoju... Zobraziť viac
Content 1. Trade 1.2. Factors influencing terms of trade in developing countries... Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica Zobraziť viac
Umenie obchodných vojen rozpráva príbehy a poučenia z najväčších obchodných konfliktov v histórii, ktoré odhaľujú, prečo sú niektoré firmy úspešné, zatiaľ čo iné sa rozpadajú... Zobraziť viac
Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok času na ich spracovanie... Zobraziť viac