Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok času na ich spracovanie. Žonglujú s viacerými premennými a chýbajú im vedomosti, ako sa môžu jednotlivé aspekty navzájom ovplyvňovať. Pracujú s ľuďmi z rôznych oddelení, útvarov, organizácií a lokalít, pričom nie sú schopní zosúladiť podľa spoločnej línie ich rozličné agendy a priority. A popri tomto všetkom ešte zápasia s novými smernicami, novými technológiami, neistými trhmi a meniacimi sa hrozbami zo strany konkurencie. V knihe Sila jednoduchosti poskytuje Ron Ashkenas nástroje, pomocou ktorých je možné určiť, ako uvedené príčiny zložitosti ovplyvňujú vašu organizáciu a ponúka praktické spôsoby, ako proti nim bojovať. Zároveň dáva návod na vytvorenie stratégie, ktorá využíva zjednodušovanie ako hnaciu silu úspechu vašej firmy. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.
Rok vydania:
2010Rozmer:
150×215 mmPočet strán:
216Väzba:
pevná s prebalomJazyk: slovenčina
Vydavateľstvo Eastone Books
Obchodný názov: Eastone Group, a. s.Adresa: Bulharská 70 821 04 Bratislava Slovenská republikaE-mail: info@eastonebooks.sk