Publikáciu spracoval kolektív autorov pod vedením doc. Ing. Eleny Šúbertovej, PhD., ktorí pôsobia na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, Cieľom knihy je pomôcť zorientovať sa začínajúcim podnikateľom... Zobraziť viac
Cieľom predkladanej publikácie je: vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných... Zobraziť viac
Kniha Nápad za milión, v origináli Made To Stick, sa okamžite po svojom vydaní v roku 2007 umiestnila na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week, v rebríčku 100 najobľúbenejších titulov Amazonu obsadila 26. priečku... Zobraziť viac
Monografia rozoberá problematiku aplikácie controllingu v logistike, pričom sa venuje oblasti controllingu všeobecne, jeho použitu v oblasti logistiky, ako vhodného ekonomického nástroja hodnotenia procesov logistiky a tiež poukazuje na nutnosť ... Zobraziť viac
Napriek náročným trhovým podmienkam a neľútostnej konkurencii existuje stále množstvo firiem, ktoré sú úspešné a vysoko ziskové. Prečo by medzi ne nemohla patriť aj vaša? Kniha Vybudujte skvelú firmu je plná osvedčených postupov... Zobraziť viac
Publikácia sa zaoberá veľmi aktuálnou témou súčasnosti, ktorou je informačná bezpečnosť... Zobraziť viac
Najúspešnejšia súčasná kniha o time managemente a organizovaní osobného i pracovného života, ktorá ponúka ucelený systém na... Zobraziť viac
FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLERJim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)a Jerry I.... Zobraziť viac
Kniha Nápad za milión, v origináli Made To Stick, sa okamžite po svojom vydaní v roku 2007 umiestnila na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week, v rebríčku 100 najobľúbenejších titulov Amazonu obsadila... Zobraziť viac
Prieskumy pre marketing.manaž. - SOFA - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 378 str. - ISBN: 978-80-89033-66-9 - K Zobraziť viac
Publikácia je adresovaná poslucháčom vysokých škôl, ale užitočné poznatky môže poskytnúť aj manažérom z podnikateľskej sféry, neziskových organizácií a orgánov štátnej správy... Zobraziť viac
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých podnikateľských hviezd... Zobraziť viac
Publikácia sa venuje modernému poradenstvu na báze šiestich kľúčových prístupov: poradenstvo ako profesia, poradenstvo ako služba, poradenstvo ako podnikanie, poradenstvo ako metóda, poradenstvo ako zmena a poradenstvo ako odvetvie.... Zobraziť viac
Moderný marketing je založený nielen na dôkladnom poznaní zákazníkov, ale tiež na schopnosti firiem vytvoriť a dodať svojim zákazníkom hodnotu. Vytváranie, poskytovanie a komunikovanie hodnoty pre zákazníka tvorí jadro moderného marketingového... Zobraziť viac
Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné... Zobraziť viac
Obrovské možnosti neurovedy a jej aplikácií otvorili priestor na prechod od ekonómie, manažmentu, podnikania a marketingu k neuroekonómii, neuromanažmentu, neurobiznisu a neuromarketingu, ktorý umožňuje prístup k širokému spektru poznatkov s rôznymi... Zobraziť viac