✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup
Súčasný manažment značky je holistický. Predstavuje komplex, ktorý sa pretavuje do viacerých oblastí marketingu a je hlavne o hodnotách. Značka je nástroj, ktorý dokáže dať produktom pridanú hodnotu. Manažment značky sa stáva kľúčovou otázkou pre firmy a preto je dôležité chápanie značky z pohľadu jej hodnoty pre firmu, aj pre zákazníka.
Cieľom manažmentu značky je vytvoriť špecifické vnímanie produktu, sprostredkovať posolstvo značky, vytvoriť lojalitu zákazníkov a presvedčiť ich o kúpe a vytvoriť emocionálne spojenie medzi značkou a zákazníkmi. Publikácia poskytne náhľad do
manažmentu značky a využívaných techník na zvýšenie vnímanej hodnoty značky v priebehu času.
Na príbehoch značiek poukáže na možnosti efektívneho riadenia značky.