Májová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Manažment značky

Ferdinand DaňoGrada (2025)

🍎 Pripravujeme

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup

Súčasný manažment značky je holistický. Predstavuje komplex, ktorý sa pretavuje do viacerých oblastí marketingu a je hlavne o hodnotách. Značka je nástroj, ktorý dokáže dať produktom pridanú hodnotu. Manažment značky sa stáva kľúčovou otázkou pre firmy a preto je dôležité chápanie značky z pohľadu jej hodnoty pre firmu, aj pre zákazníka.
Cieľom manažmentu značky je vytvoriť špecifické vnímanie produktu, sprostredkovať posolstvo značky, vytvoriť lojalitu zákazníkov a presvedčiť ich o kúpe a vytvoriť emocionálne spojenie medzi značkou a zákazníkmi. Publikácia poskytne náhľad do
manažmentu značky a využívaných techník na zvýšenie vnímanej hodnoty značky v priebehu času.
Na príbehoch značiek poukáže na možnosti efektívneho riadenia značky.

Originálny názov: Manažment značky Rok vydania: 2025 Jazyk: slovenčina

Vydavateľstvo Grada

Obchodný názov: GRADA Slovakia s.r.o.Adresa: Moskovská 29 811 08 Bratislava Slovenská republikaE-mail: grada@grada.sk

Zaradené v kategóriách