Spotrebiteľ je jednotlivec, ktorý kupuje výrobky a služby na svoju vlastnú spotrebu, na použitie v rodine, pre člena rodiny, prípadne ako dar pre inú osobu... Zobraziť viac
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých... Zobraziť viac
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný ... Zobraziť viac
Takmer neuveriteľný príbeh premeny autokraticky riadenej výrobnej spoločnosti na jednu z najslobodnejších firiem súčasnosti, ktorú mnohí právom označujú za „najneobvyklejšie pracovisko na svete“. Ako by sa vám páčilo pracovať vo firme, v ktorej:.. Zobraziť viac
Publikácia je určená študentom vysokých škôl, účastníkom kurzov ďalšieho vzdelávania, personalistom, všetkým manažérom a podnikateľom... Zobraziť viac
Kniha Mysli a zbohatni je považovaná za najúspešnejšiu knihu všetkých čias na tému úspechu. Obsahuje rady, týkajúce sa... Zobraziť viac
Autori publikácie doc. Ing. Juraj Mišún, PhD. a doc. Ing. Ivana Mišúnová Hudáková, PhD. sú skúsení vysokoškolskí pedagógovia... Zobraziť viac
BONO – Bez obalu niet obchodu. Toto heslo sa stalo základnou premisou akýchkoľvek súčasných a budúcich úvah o úlohách a význame obalov a celej obalovej techniky... Zobraziť viac
Publikácia je adresovaná poslucháčom vysokých škôl, ale užitočné poznatky môže poskytnúť aj manažérom z podnikateľskej sféry, neziskových organizácií a orgánov štátnej správy... Zobraziť viac
Publikácia Celostný manažment je zúročením celoživotnej, viac ako 40 ročnej vedeckej, manažérskej a pedagogickej práce vedúceho autora... Zobraziť viac
V knihe Na spôsob Virgin dáva svetoznámy podnikateľ a miliardár Richard Branson čitateľovi jednoduché, povestne vtipné, ale praktické lekcie zo svojho spôsobu budovania firiem a vedenia ľudí. Na príkladoch iných spoločností... Zobraziť viac
Obsahová štruktúra skrípt korešponduje s osnovou predmetu "Enviromentálna ekonomika a manažment" prednášaného na Fakulte PEDaS Žiulinskej univerzity v rámci výuky inžinierskeho študijného odboru Ekonomika a manažment podniku. Skriptá... Zobraziť viac
Manažment projektov patrí k témam, ktoré nie sú len predmetom záujmu teórie, ale aj manažérskej praxe. Svedčí o tom množstvo... Zobraziť viac
Ako funguje spoločnosť, ktorú obdivuje celý svet, ale stále nepozná jej tajomstvá Kniha Apple zvnútra odhaľuje detaily... Zobraziť viac
V knihe Na spôsob Virgin dáva svetoznámy podnikateľ a miliardár Richard Branson čitateľovi jednoduché, povestne vtipné, ale praktické lekcie zo svojho spôsobu budovania firiem a vedenia ľudí. Na príkladoch iných spoločností, ale aj z vlastného... Zobraziť viac
Učebnica je určená študentom všetkých troch stupňov vysokoškolského štúdia najmä na FEI STU a FIIT STU v Bratislave a študentom inžinierskeho a doktorandského štúdia Ústavu manažmentu STU v Bratislave... Zobraziť viac
Originálna anglicko-slovenská publikácia, ojedinelá svojho druhu na trhu. Popisuje AKO UCHOPIŤ NÁPAD, INOVÁCIU ALEBO ZÁKAZKU A ZREALIZOVAŤ JU DO ÚSPEŠNÉHO KONCA“. Je to manuál písaný jednoduchým jazykom. Kniha s praktickými príkladmi. Podstatu... Zobraziť viac
Kniha Začni otázkou prečo pomohla miliónom čitateľov po celom svete prehodnotiť všetko, čo robia – v osobnom živote, v kariére a pri riadení malých či veľkých organizácií... Zobraziť viac
Súčasný manažment značky je holistický. Predstavuje komplex, ktorý sa pretavuje do viacerých oblastí marketingu a je hlavne o hodnotách. Značka je nástroj, ktorý dokáže dať produktom pridanú hodnotu. Manažment značky sa stáva kľúčovou otázkou pre firmy... Zobraziť viac