Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Manažment organizácií

Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na...


🍎 Vypredané, sú však dostupné iné vydania
11,50€

📚Prečítaná za 6,33€ (Zľava 45%) Zobraziť v bazári kníh

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné, pretože úspešný manažér môže byť len ten, ktorý si osvojí moderné prístupy k rozhodovaniu, plánovaniu, organizovaniu, ku kontrole a k iným. V učebnici sa dočítate o moderných koncepciách manažmentu. Dosahovanie trvalej úspešnosti a prosperity podniku na trhu je základná požiadavka rozvoja spoločností, aby sa dosiahla spokojnosť ich zákazníkov a dodávateľov. Cieľom autorov bolo vytvoriť ucelený obsah základov manažmentu a takisto ucelený súbor poznatkov o princípoch, metódach, technikách manažérskej práce nielen pre študentov ekonomických, manažérskych a spoločenských študijných programov vysokých škôl, ale aj pre ostatných záujemcov o predmetnú problematiku z podnikateľského prostredia či verejnej správy.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2015 ISBN: 9788081682421 Rozmer: 175×247 mm Počet strán: 264 Väzba: pevná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách