Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach... Zobraziť viac
Druhé, upravené vydanie. Kniha je rozdelená na 11 kapitol. Jednotlivé kapitoly obsahujú vzorové riešenia príkladov z rôznych oblastí (založenie podniku, výpočet podielu na zisku, problematika... Zobraziť viac
Monografie se zabývá problematikou udržitelných principů v cestovním ruchu českých venkovských sídel a jejich managementem... Zobraziť viac
Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné... Zobraziť viac
Monografia rozoberá problematiku aplikácie controllingu v logistike, pričom sa venuje oblasti controllingu všeobecne, jeho použitu v oblasti logistiky, ako vhodného ekonomického nástroja hodnotenia procesov logistiky a tiež poukazuje na nutnosť ... Zobraziť viac
Mimovládne neziskové organizácie (MNO) vznikajú za účelom napĺňania spoločensky či všeobecne prospešných účelov, t. j. na rozdiel od podnikateľských subjektov nie za účelom dosahovania zisku. MNO sú teda zakladané, aby realizovali.... Zobraziť viac
Kniha Umenie vojny - sa dotýka takmer všetkých vojenských teórií, akými je stratégia, psychológia, meteorológia, topografia, ale aj politika, ekonómia, história, filozofia... Je to len pár tisíc slov, ale dajú sa aplikovať v modernom svete na všetky... Zobraziť viac
Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj.... Zobraziť viac
Publikácia Hotelový a gastronomický manažment – Praktické cvičenia 2 nadväzuje na 1. diel, v ktorom nájdete cvičenia z oblasti gastronomického manažmentu. Cvičebnica obsahuje 14 tematických celkov (od vývoja hotelierstva a cestovného ruchu... Zobraziť viac
Biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom... Zobraziť viac
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Zobraziť viac
Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov... Zobraziť viac
Publikácia sa zaoberá nielen historickým prierezom vývoja manažérskeho účtovníctva až do súčasnosti a objasnením jeho vzťahu k ostatným zložkám účtovného informačného systému,... Zobraziť viac
Vaša kariéra nenapreduje podľa vašich predstáv? Vyvíjate nadľudské úsilie, aby ste sa udržali, kde ste? ... Zobraziť viac
Kniha Apple zvnútra odhaľuje detaily fungovania jednej z dlhodobo najhodnotnejších, ale aj najuzavretejších svetových spoločností, ktorá do svojho „vnútra“ dovolí nahliadnuť len málokomu. Americkému novinárovi Adamovi Lashinskemu sa však podarilo... Zobraziť viac
Obsahom publikácie sú zásadné a nové informácie nevyhnutné na výkon manažérskych činností v oblasti školstva, výchovy a vzdelávania. Zobraziť viac
FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLER. Jim Collins a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov... Zobraziť viac
Pred vyše 2 500 rokmi napísal jeden z najväčších taktických mysliteľov všetkých čias Sun-c’ vojenskú rozpravu Umenie vojny, s ktorou dodnes oboznamujú nádejných mladých dôstojníkov oboch pohlaví. Zobraziť viac