Jún, nové knižné zľavy až do 80%!

Knihy o strategickom manažmente

Našli sme 12 titulov

Odbytová stratégia - prečítaná (bazár kníh)

Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
12,90€
8,39€

Chaotika - prečítaná (bazár kníh)

John A. Caslione, Philip Kotler, Eastone Books (2010)
Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a...

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
15,99€
10,39€

Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky - prečítaná (bazár kníh)

Eva Smolková, Infopress (2009)
ako fenomén globálnej ekonomiky - INFOPRESS - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 228 str. - ISBN: 978-80-85402-92

Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,00€
5,20€

Strategický manažment - prečítaná (bazár kníh)

Štefan Slávik, Sprint dva (2013)
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti...

Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
19,00€
12,35€

Marketing - prečítaná (bazár kníh)

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2017)
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná...

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
21,90€
14,24€

Marketing - prečítaná (bazár kníh)

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2005)
Tretie, prepracované a doplnené vydanie

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
16,27€
8,95€

Ekvivalencia práv a povinností spoločníka - prečítaná (bazár kníh)

Mojmír Mamojka, VEDA (2008)
v spoločnosti s ručeným obmedzením

Publikácia analyzuje efektivitu interných vzťahov a ekvivalenciu ich prvkov v spoločnosti s ručením obmedzeným ako podnikateľom celku a zároveň porovnáva teoretickú a praktickú rozhodovaciu integritu. Prezentuje aj teoretickejší pohľad prevažne na... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,30€
5,40€

Strategické analýzy s podporou strategického myslenia - prečítaná (bazár kníh)

Zuzana Papulová, Kartprint (2012)
Aktuálne trendy v strategickom manažmente

Snahou tejto publikácie Mgr. Zuzany Papulovej, PhD. je prezentovať rôzne analytické a analytickosyntetické techniky, ktoré v súčasnosti ponúka teória strategického manažmentu, ale zároveň zdôrazniť potrebu uplatnenia kritického pohľadu v súvislosti s... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
15,00€
9,75€

Marketing - prečítaná (bazár kníh)

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2005)
Tretie, prepracované a doplnené vydanie

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
16,27€
10,58€

Strategický manažment - prečítaná (bazár kníh)

Štefan Slávik, Sprint dva (2013)
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti...

Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
19,00€
10,45€

Marketing - prečítaná (bazár kníh)

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2010)
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na...

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
15,99€
8,79€

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku - prečítaná (bazár kníh)

Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,09€
5,55€