Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového klienta a uzatvárať výhodné zmluvy bez toho, ... Zobraziť viac
Dielo prestavuje teóriu žurnalistiky ako samostatnú oblasť poznania a výskumu. Zaoberá sa potrebami žurnalistickej praxe, protirečeniami vo vzájomných... Zobraziť viac
Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu,... Zobraziť viac
Vďaka bohatým praktickým i teoretickým skúsenostiam nám tento raz autor predkladá prácu s nanajvýš aktuálnou problematikou. Okrem postov, ktoré v oblasti médií zastával, sa opiera aj o vlastný dlhoročný výskum. Zobraziť viac
Kniha s chutnými desiatami, ktoré sú také "cool", že ich budú vaše deti radi jesť a nosiť do školy. Keby len deti! Dokonca aj Vy! Zdravé recepty od popredných slovenských a českých odborníčok na zdravú stravu sú vhodné na desiatu do školy, do práce, ale.. Zobraziť viac
Akým produktom je vlastne kniha, akú funkciu plní v spoločnosti dnes, ako sa vyrába, distribuuje a predáva? Autor otvára aj otázky špecifického marketingu knihy a venuje sa i vzťahu digitálneho prostredia ku knihám.... Zobraziť viac
Cieľom publikácie je priblížiť záujemcom metódu ReMe a jej teoretický základ v rozsahu potrebnom na jej praktické využitie. Preto nejde len o publikáciu, ale aj o praktickú PC aplikáciu vo forme... Zobraziť viac
Tak ako všade vo svete, tak aj na Slovensku sa počet e-shopov neustále zvyšuje. Zvyšuje sa aj počet ľudí, ktorí cez ne nakupujú a často ich uprednostnia pred kamennými predajňami... Zobraziť viac
Branding, brand managament, budovanie značky. Čo znamenajú tieto pojmy? Do akej hĺbky siahajú a prečo sa im venovať? Brand je označenie pre značku alebo meno. Na základe značky uskutoční zákazník svoje nákupné rozhodnutie... Zobraziť viac
Publikácia poskytuje stručný prehľad metodologických východísk spoločenských vied a metodických výskumných trendov aplikovaných v mediálnej komunikácii. Jej cieľom je sprostredkovať začínajúcim výskumníkom poznatky, na základe k Zobraziť viac
Monografia predstavuje komplexné spracovanie problematiky práva duševného vlastníctva v Slovenskej republike... Zobraziť viac
Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Ide o praktický manuál pre firmy alebo organizácie, ktorý vysvetľuje ako si čo najlepšie vybrať reklamnú agentúru a ako s ňou úspešne spolupracovať. Zobraziť viac
Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej... Zobraziť viac
V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu – všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu. Zobraziť viac
Moderátorka, herečka, spisovateľka Katarína Brychtová v predslove ku knihe, o.i. uviedla: "Knižka je skvelá pomôcka nielen pre mediátorov, ale pre všetkých tých, pre ktorých je komunikácia základom ich profesie. A dovolím si... Zobraziť viac
Monografia sa zaoberá témou zodpovednosti v autorskom práve, a to primárne v súvislosti s využívaním internetu. Jej nosnou časťou je rozobratie problematiky viacerých konceptov zodpovednosti, a to z pohľadu poskytovania služieb informačnej spoločnosti... Zobraziť viac
Do supermarketov chodíme skoro všetci. Ale medzi vysokými a nízkymi cenami a našej túžbe po dobrých potravinách už neplatí to, čo sme si vždy mysleli. Lebo lacné nie je zlé a drahé nie je dobré. Lebo právny stav v potravinárstve EÚ štátov ... Zobraziť viac
Autori sa pokúsili ukázať bulvár z rôznych uhlov a to nielen z negatívneho hľadiska, ale i toho pozitívneho. Tak, aby bola... Zobraziť viac
Z obsahu: Všeobecná časť, Priemyselné práva... Zobraziť viac