Nový Dominik Dán už na sklade, pozri knihu tu =>

V slovenskom jazyku knihy o marketingu

Našli sme 447 titulov

Firmy, ktoré víťazia

Firmy, ktoré víťazia - prečítaná (bazár kníh)

Hallam Movius, Eastone Books (2010)
Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového...

Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového klienta a uzatvárať výhodné zmluvy bez toho, ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,70€

Teória žurnalistiky pre žurnalistickú prax

Teória žurnalistiky pre žurnalistickú prax - prečítaná (bazár kníh)

S.G. Korkonosenko, Eurokódex, Wolters Kluwer (Iura Edition) (2014)
Dielo prestavuje teóriu žurnalistiky ako samostatnú oblasť poznania a výskumu. Zaoberá sa potrebami žurnalistickej praxe,...

Dielo prestavuje teóriu žurnalistiky ako samostatnú oblasť poznania a výskumu. Zaoberá sa potrebami žurnalistickej praxe, protirečeniami vo vzájomných... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,90€

Priamy marketing

Priamy marketing - prečítaná (bazár kníh)

Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu,... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
3,80€

Teória masmediálnej (dis)komunikácie

Teória masmediálnej (dis)komunikácie - prečítaná (bazár kníh)

Ivan Stadtrucker, Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov (2008)
Teória masmediálnej (dis)komun - Vydavateľstvo SSS - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 480 str. - ISBN: 80-8061-2

Vďaka bohatým praktickým i teoretickým skúsenostiam nám tento raz autor predkladá prácu s nanajvýš aktuálnou problematikou. Okrem postov, ktoré v oblasti médií zastával, sa opiera aj o vlastný dlhoročný výskum. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,00€

Zdravé desiate

Zdravé desiate - prečítaná (bazár kníh)

Daniela Rau, Jana Šimkovičová, PLUTOS COMPANY (2016)
Kniha s chutnými desiatami, ktoré sú také "cool", že ich budú vaše deti radi jesť a nosiť do školy. Keby len deti! Dokonca...

Kniha s chutnými desiatami, ktoré sú také "cool", že ich budú vaše deti radi jesť a nosiť do školy. Keby len deti! Dokonca aj Vy! Zdravé recepty od popredných slovenských a českých odborníčok na zdravú stravu sú vhodné na desiatu do školy, do práce, ale.. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
12,00€

Kniha – najväčší vynález ľudstva

Kniha – najväčší vynález ľudstva - prečítaná (bazár kníh)

Martin Kasarda, Grada (2023)
Ako úspešne vyrobiť a umiestniť knihu na trhu

Akým produktom je vlastne kniha, akú funkciu plní v spoločnosti dnes, ako sa vyrába, distribuuje a predáva? Autor otvára aj otázky špecifického marketingu knihy a venuje sa i vzťahu digitálneho prostredia ku knihám.... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,50€

Reflexná metóda a manuál reflexnej analýzy SWOT

Reflexná metóda a manuál reflexnej analýzy SWOT - prečítaná (bazár kníh)

Lenka Theodoulides, Pavol Šimkovič, Peter Jahn, Radomír Brtáň, Wolters Kluwer (2016)
Cieľom publikácie je priblížiť záujemcom metódu ReMe a jej teoretický základ v rozsahu potrebnom na jej praktické využitie....

Cieľom publikácie je priblížiť záujemcom metódu ReMe a jej teoretický základ v rozsahu potrebnom na jej praktické využitie. Preto nejde len o publikáciu, ale aj o praktickú PC aplikáciu vo forme... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,20€

Sprievodca online marketingom pre e-shopy

Sprievodca online marketingom pre e-shopy (e-kniha)

Tak ako všade vo svete, tak aj na Slovensku sa počet e-shopov neustále zvyšuje. Zvyšuje sa aj počet ľudí, ktorí cez ne nakupujú a často ich uprednostnia pred kamennými predajňami... Zobraziť viac


Sprievodca budovaním značky

Sprievodca budovaním značky (e-kniha)

Branding, brand managament, budovanie značky. Čo znamenajú tieto pojmy? Do akej hĺbky siahajú a prečo sa im venovať? Brand je označenie pre značku alebo meno. Na základe značky uskutoční zákazník svoje nákupné rozhodnutie... Zobraziť viac


Vybrane? proble?my metodolo?gie masmedia?lnych s?tu?dii?

Vybrane? proble?my metodolo?gie masmedia?lnych s?tu?dii? (e-kniha)

Publikácia poskytuje stručný prehľad metodologických východísk spoločenských vied a  metodických výskumných trendov aplikovaných v mediálnej komunikácii. Jej cieľom je sprostredkovať začínajúcim výskumníkom poznatky, na základe k Zobraziť viac

🌴 Okamžite na stiahnutie
4,00€

Právo duševného vlastníctva

Právo duševného vlastníctva - prečítaná (bazár kníh)

Monografia predstavuje komplexné spracovanie problematiky práva duševného vlastníctva v Slovenskej republike... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
13,00€

Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra

Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra - prečítaná (bazár kníh)

Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Ide o praktický manuál pre firmy alebo organizácie, ktorý vysvetľuje ako si čo najlepšie vybrať reklamnú agentúru a ako s ňou úspešne spolupracovať. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,00€

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem - prečítaná (bazár kníh)

Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,70€

No Filter

No Filter

Sarah Frier, Grada (2021)
Odhaľte tajomstvo Instagramu, ktorý každý deň ovplyvňuje životný štýl miliónov ľudí.

V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu – všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu. Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
5,94€

Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme!

Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme!

Moderátorka, herečka, spisovateľka Katarína Brychtová v predslove ku knihe, o.i. uviedla: "Knižka je skvelá pomôcka nielen pre mediátorov, ale pre všetkých tých, pre ktorých je komunikácia základom ich profesie. A dovolím si... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
14,00€

Zodpovednosť za použitie a zdieľanie digitálneho obsahu na internete

Zodpovednosť za použitie a zdieľanie digitálneho obsahu na internete

Monografia sa zaoberá témou zodpovednosti v autorskom práve, a to primárne v súvislosti s využívaním internetu. Jej nosnou časťou je rozobratie problematiky viacerých konceptov zodpovednosti, a to z pohľadu poskytovania služieb informačnej spoločnosti... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
17,00€

Viete čo kupujete? A čo jete?

Viete čo kupujete? A čo jete?

Do supermarketov chodíme skoro všetci. Ale medzi vysokými a nízkymi cenami a našej túžbe po dobrých potravinách už neplatí to, čo sme si vždy mysleli. Lebo lacné nie je zlé a drahé nie je dobré. Lebo právny stav v potravinárstve EÚ štátov ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,40€

Fenomén bulvár na Slovensku

Fenomén bulvár na Slovensku

Marcel Lincényi, Miroslav Kohuťár, IRIS (2009)
Autori sa pokúsili ukázať bulvár z rôznych uhlov a to nielen z negatívneho hľadiska, ale i toho pozitívneho. Tak, aby bola...

Autori sa pokúsili ukázať bulvár z rôznych uhlov a to nielen z negatívneho hľadiska, ale i toho pozitívneho. Tak, aby bola... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,50€

Manažment rizika podnikania

Manažment rizika podnikania

Manažment rizika podnikania. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
24,00€

Priemyselné práva a právo vyšľachtiteľov

Priemyselné práva a právo vyšľachtiteľov

Z obsahu: Všeobecná časť, Priemyselné práva... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
25,00€