Snahou autorov je priblížiť problematiku činností pohostinského zariadenia komplexnejšie od zásobovania cez skladovanie, výrobu a odbytu, pričom zdôrazňujú aj hygienické podmienky ich činnosti. Dôraz sa kladie aj na ekonomickú stránku prevádzky... Zobraziť viac
Od posledného (ôsmeho) vydania učebnice v januári 2013 sa udialo viacero významných legislatívnych zmien. Majú intenzívny dopad na problematiku prezentovanú v učebnici. Osobitnú zmienku si zasluhujú novely Zákona 431/2002 Z. z. o účtovníctve a naň... Zobraziť viac
Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší... Zobraziť viac
Dve stránky vodcovstva je kniha predurčená pridať sa k Extrémnemu vlastníctvu ako základné čítanie pre celé generácie lídrov a tímov. Pochopenie potreby zachovávania rovnováhy umožňuje lídrom viest maximálne efektívne, splniť misiu a dosiahnuť ... Zobraziť viac
Netradiční pohled populárního českého moderátora Jana Krausa na byznys, život a vztahy. Knížka o veškerém mém byznysu. O... Zobraziť viac
Zákonník práce z dielne vydavateľstva NOVÁ PRÁCA, spol. s r. o. prešiel rukami popredných slovenských odborníkov na pracovné právo, a preto sa vám dostane do rúk kniha, ktorá obsahuje nielen paragrafové znenie zákonníka, ale i rozsiahly... Zobraziť viac
V tejto knihe nájdeš kompletný návod, ako si zabezpečíš dostatočný príjem, najprv aktívny a potom pasívny, ktorý pokryje všetky tvoje náklady na živobytie, zábavu, hobby a partnerský život. Presne ti vysvetlím postup, krok za krokom... Zobraziť viac
Štefan Boleslav Roman bol najvýznamnejší podnikateľ slovenského pôvodu v histórii. Svojim obrovským významom a dielom je prirovnávaný k Milanovi Rastislavovi Štefánikovi. Jeho spoločnosť Denison Mines Corp. vlastnila najväčšie... Zobraziť viac
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné... Zobraziť viac
Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok... Zobraziť viac
Tretie, doplnené a prepracované vydanie Odborná publikácia je prehľadom systémov manažérstva kvality až po komplexné... Zobraziť viac
Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na... Zobraziť viac
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam... Zobraziť viac
Kniha venovaná cenám, nákladom, oceňovaniu a kalkuláciám. Zobraziť viac
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe... Zobraziť viac
Uznávaný autor a podnikatel John Williams vám za pouhých 30 dnů pomůže uskutečnit váš nápad a začít se jím živit – a to i v případě, že jste na nic skvělého doposud nepřišli! Stačí, když se budete svému nápadu věnovat jen 20 minut denně, a nemusíte... Zobraziť viac
Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť... Zobraziť viac
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např... Zobraziť viac
Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou... Zobraziť viac
Autor Daniel Coyle skúma najúspešnejšie svetové spoločnosti a organizácie a ukazuje, ako sa rodí dôvera v lídra. Nezáleží na tom, či ste riaditeľ veľkej spoločnosti, vlastníte malú kaviareň, alebo učíte študentov – vždy nejakým spôsobom vediete ľudí... Zobraziť viac