Úspešné handmade podnikanie je prvá slovenská kniha o podnikaní v kreatívnej sfére. Je určená všetkým tvorivým ľuďom, ktorí... Zobraziť viac
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům... Zobraziť viac
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka... Zobraziť viac
V knihe Milana Paprčku nájdete praktické, okamžite použiteľné rady a postupy pre každého začínajúceho aj skúseného podnikateľa. Na jej stránkach sa dozviete: Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla... Zobraziť viac
Myšlienky môjho dvadsaťročného JA, ktoré mladým otvoria brány sveta a starším pripomenú, na čom naozaj záleží... Zobraziť viac
Táto kniha je určená pre tých, ktorí začínajú s Multi Level Marketingom, ale aj pre všekých predajcov, manažérov a... Zobraziť viac
Začni dnes je podstatou všetkého veľkého, čo kedy vzniklo. Je podstatou i tejto knihy. Každý niekde začínal, každý nejako začínal a hlavne každý začal. Všetci víťazi, ktorých poznáš, raz začínali a pravdepodobne... Zobraziť viac
Ak chceme porozumieť tomu, čo sa deje vo svete, a to najmä dnes, musíme pochopiť, akú úlohu v ňom zohrávajú peňažné toky, hotovosť, meny a celý finančný systém. Nové možnosti platby, napríklad pomocou bitcoinu a Apple Pay, menia spôsob... Zobraziť viac
V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom... Zobraziť viac
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik... Zobraziť viac
O peniazoch sa hovorí málo. V našej spoločnosti sú viac-menej tabu a neraz sa považujú za „špinavé“. Ten, kto je bohatý, je takmer automaticky podvodník, a každý, kto ich chce viac, je chamtivý. Peniaze by sme však mali vnímať neutrálne... Zobraziť viac
V knihe Ako vedú úspešní lídri autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie... Zobraziť viac
Jak začít budovat a správně řídit své vlastní podnikání v systému síťového marketingu. Zobraziť viac
Z dobrého skvelé SK - Good to great - Eastone - Jazyk: SK - Vazba: Pevná s přebalem matná - 304 str. - ISBN: 80-89217-09-5 - Kni Zobraziť viac
Táto kniha prináša pohľad na aktivity jedného z najbohatších ľudí sveta z vedeckej perspektívy, ktorá umožňuje realisticky porovnať jeho plány a marketingové bubliny s tým, čo je naozaj technicky zrealizovateľné... Zobraziť viac
Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj.... Zobraziť viac
Kniha nositele Nobelovy ceny za ekonomii představuje zasvěcený pohled do procesu globálního ekonomického rozhodování a... Zobraziť viac
Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom... Zobraziť viac
Moderná biznis etiketa pre..2v - 280 otázok a odpovedí - Neopublic - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 148 str. - Zobraziť viac
Ing. Zdeněk Rybka, CSc. se narodil v roce 1927. Po ukončení povinné školní docházky (Komenského pokusná měšťanská škola ve Zlíně) se vyučil i firmy BAŤA, a.s. Prošel firemní internátní výchovou ve Zlíně a je absolventem Baťovy... Zobraziť viac