Jún, nové knižné zľavy až do 80%!

Knihy o marketingu

Našli sme 412 titulov

Designing Brand Identity

Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons (2024)
A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 10 dní.
52,44€
40,50€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014 - prečítaná (bazár kníh)

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
60,00€
39,00€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 9 dní.
60,00€
52,20€

The Infinite Game

The Infinite Game

The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game? Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
18,50€

The 22 Immutable Laws of Marketing

Al Ries, Jack Trout, Profile Books (1994)
Profile Books Ltd: Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years...

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
13,95€
9,90€

The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
16,24€
14,76€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 9 dní.
60,00€
52,20€

Practical guide to financial and insurance mathematics

The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
17,78€
13,50€

Win Every Argument

Mehdi Hasan, MacMillan (2024)
The Art of Debating, Persuading and Public Speaking

The New York Times bestseller, Win Every Argument is the ultimate practical guide to debate, persuasion and public speaking, by award-winning author, journalist, and interviewer Mehdi Hasan... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
14,95€
11,00€

Eat That Frog!

Brian Tracy, Hodder and Stoughton (2013)
Hodder Paperbacks: Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat...

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
15,95€
12,10€

Predictably Irrational

Dan Ariely, HarperCollins (2009)
Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him...

Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,95€
11,10€

Big Money Energy

Ryan Serhant, Hodder and Stoughton (2021)
How to Rule at Work, Dominate at Life, and Make Millions

Restructure your approach to money and reap the rewards in business and life with this inspiring, life-changing guide from the international bestselling author and star of Bravo's Million Dollar... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,50€
14,50€

.eu domain name=.eu doména

.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
30,94€

Show Me the Money!

Show Me the Money!

The sums of money that bounce around elite football are staggering. Having revolutionised the sports marketing revenue streams for FC Barcelona, Esteve Calzada understands the numbers like no one before him... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
24,95€

Move Fast and Break Things

Move Fast and Break Things

Jonathan Taplin, Pan Macmillan (2018)
How Facebook, Google and Amazon Cornered Culture and Undermined Democracy

Google. Amazon. Facebook. The modern world is defined by vast digital monopolies turning ever-larger profits. Those of us... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
12,50€

Win Every Argument - prečítaná (bazár kníh)

Mehdi Hasan, Pan Macmillan (2022)
The Art of Debating, Persuading, and Public Speaking

Hasan isn't one to avoid arguments. He relishes them, as the lifeblood of democracy and the only surefire way to establish the truth... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,95€
12,32€

Business Objectives - Workbook

Michael Duckworth, Vicki Hollett, Oxford University Press (1996)
This work features a clear structural syllabus set in the context of everyday business functions. There is an accompanying...

This work features a clear structural syllabus set in the context of everyday business functions. There is an accompanying... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
17,55€
14,57€

Market Leader New - Elementary - Course Book

, Pearson (2012)
Third Edition

Authentic video material from FT.com with accompanying worksheets; All the listening texts available to view, providing truly authentic listening practice; ... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
38,15€
32,05€

Islamic Branding and Marketing

Islamic Branding and Marketing

Paul Temporal, Gardners (2012)
Creating A Global Islamic Business

Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Businessprovides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
37,70€

Waiting for Your Cat to Bark?

Waiting for Your Cat to Bark?

Bryan Eisenberg, Jeffrey Eisenberg, Nelson
Persuading Customers When They Ignore Marketing

Good marketers know that customer-centered marketing is mandatory. However, we are not the customer. What the customer perceives as relevant is the thing successful marketers must anticipate, plan, and deliver on... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
19,99€