Skúsený autorský kolektív predkladá hodnotnú publikáciu venovanú problematike podniku a podnikania najmä v podmienkach Slovenskej republiky... Zobraziť viac
Publikácia je nielen prehľadným a praktickým sprievodcom otázkami poistenia v Slovenskej republike i Českej republike, ale poskytuje aj pohľad a prístup k riadeniu rizík, ktoré majú v malých a stredných podnikoch svoje špecifiká,... Zobraziť viac
Publikácia obsahuje výber judikátov Najvyššieho súdu Slovenskej republiky vo veciach upravených zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov... Zobraziť viac
Publikácia s témou výsostne aktuálnou pre podniky cestovného ruchu, ktoré sa potrebujú prezentovať ako konkurencieschopné, ekonomicky životaschopné subjekty tak na domácom, ako aj zahraničnom trhu služieb cestovného ruchu... Zobraziť viac
Výkladový finančný slovník obsahujúci zhruba 3000 hesiel vychádza zo súčasných poznatkov hlavného prúdu teórie financií a z poznania ich používania v ekonomickej praxi... Zobraziť viac
Úplné znenie zákona o účtovníctve a postupov účtovania sú dennou pomôckou každej fyzickej osoby - podnikateľa, ako aj špecializovaných účtovníckych a daňových pracovníkov. Zobraziť viac
Po vyše dvadsaťročnom skúmaní rôznych systémov zmluvného práva túto publikáciu pripravoval vyše stočlenný tím právnikov z piatich svetadielov pod záštitou Medzinárodného ústavu pre zjednotenie súkromného práva (UNIDROIT) so sídlom v Ríme. Zobraziť viac
Publikácia je určená pre študentov ekonomických fakúlt i pre ekonómov pôsobiacich v hospodárskej, najmä finančnej praxi. Zobraziť viac
Prvý zo série vysokoškolských učebných textov k predmetu makroekonómia, určený študentom EU a ekonomických fakúlt na iných vysokých školách... Zobraziť viac
Kolektív renomovaných autorov prináša komplexný pohľad na problematiku finančných trhov s dôrazom na najnovší vývoj, poznatky a tendencie. Oboznamuje čitateľa s finančným investovaním a s jednotlivými nástrojmi finančného trhu... Zobraziť viac
Kolektív skúsených autorov pod vedením prof. Ing. M. Sedláka, CSc., pripravil novú vysokoškolskú učebnicu, v ktorej sa čitateľ oboznámi s charakteristikou podniku, jeho cieľmi a životným cyklom, s členením podnikov podľa ich úlohy v hospodárstve... Zobraziť viac
Ak vám záleží na dobrej anglickej výslovnosti, siahli ste po správnej publikácii, lebo v nej nájdete opis charakteristických vlastností aj osobitostí anglických hlások, ich zoskupení, prízvuku či intonácie,... Zobraziť viac
Cieľom publikácie je podpora a pomoc ekonomickým subjektom v začiatkoch a v priebehu ich podnikania, ako aj pri optimalizácii ich daňovej povinnosti, a charakteristika súčasného... Zobraziť viac
Publikácia nadväzuje na rovnomennú učebnicu, ktorá sa pokúsila zhrnúť tradičné teoretické poznatky o verejnom sektore a princípoch jeho fungovania... Zobraziť viac
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Zobraziť viac
Publikácia vhodne kombinuje pohľad na otázky súvisiace s ekonomickým rastom v krátkom období (dopytové faktory rastu, cyklický vývoj ekonomiky, teórie ekonomického cyklu) s pohľadom na dlhodobý ekonomický rast (ponukové zdroje rastu, dlhodobý trend... Zobraziť viac
Publikácia sa venuje podstate a významu rizika v podnikateľskej činnosti, rozdeleniu rizika podľa jeho charakteru, spôsobu zaobchádzania a možnosti vplyvu, analýze postupnosti krokov riadenia rizika... Zobraziť viac
Monografia sa zaoberá základnými otázkami činnosti podnikov a vyhodnocovania procesov v podnikoch prostredníctvom hodnotových nástrojov. Autorky analyzujú transformačný proces podniku, jeho prvky, fázy a sféry... Zobraziť viac
Monografia je venovaná charakteristike realizovaného prieskumu zameraného na identifikovanie súčasnej úrovne riadenia ľudských zdrojov v organizáciách pôsobiacich na Slovensku za roky 2010, 2011, 2012. Analyzuje a hodnotí súčasný stav útvarov... Zobraziť viac
Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Zobraziť viac