V knihe sa autor venuje otázkam súčasného stavu aplikácie protimonopolného práva na podnikateľské praktiky v odvetví médií, a to zo strany súťažných orgánov tak slovenských, ako aj európskych. Po vymedzení oblasti záujmu práca systematicky mapuje... Zobraziť viac
Cieľom publikácie je analyzovať oblasť komunikácie a komunikačných schopností. Vymedzuje a opisuje vybrané problematiky komunikácie, s ktorými študent prichádza najčastejšie do styku (pri štúdiu, pri výmenných pobytoch do zahraničia... Zobraziť viac
Autor si dal za cieľ zhrnúť v predloženej publikácii základné znalosti potrebné pre riadenie bezpečnosti. Nie je zameraná len na bezpečnosť informačného systému, ale sú v nej rozobrané otázky týkajúce sa... Zobraziť viac
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové... Zobraziť viac
Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku... Zobraziť viac
Učebnica Manažment prináša čitateľom najnovšie poznatky zo súčasného manažmentu spôsobom, ktorý je obsahovo hodnotný, no tiež prehľadný a zaujímavý. Akceptuje členenie manažmentu na jednotlivé sekvenčné funkcie... Zobraziť viac
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové... Zobraziť viac
Kniha Podnik a podnikanie. Prvý zväzok.: Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov. doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania... Zobraziť viac
Aké princípy vládnu zdravotníctvu? Aké princípy by mu vládnuť mali? Ako by sa v našich vzťahoch mala odrážať solidarita a ako do nej vstupuje realita obmedzenosti zdrojov? Čo má prednosť, autonómia pacienta alebo záväzok lekára liečiť? Má byť vzťah... Zobraziť viac
Publikácia je štruktúrovaná do trinástich kapitol, ktoré sa venujú príslušným funkciám riadenia ľudských zdrojov a sú doplnené o časti zaoberajúce sa najnovšími trendmi a aktuálnymi... Zobraziť viac
Manažment pasív ako súčasť finančného manažmentu podniku má za úlohu zabezpečovať potrebný kapitál na krytie podnikových potrieb a riadiť finančnú štruktúru podniku tak, aby... Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica mestské inžinierstvo 2. diel, nadväzuje na rovnomenný prvý diel venujúci sa definovaniu a holistickému konceptu mestského inžinierstva, všeobecným zásadám rozvoja samosprávy, ochrane prírody, krajiny a verejného... Zobraziť viac
Prepracovaná a aktualizovaná vysokoškolská učebnica „QUO VADIS súčasná spoločnosť (interdisciplinárna reflexia vybraných tém)“ sa obsahovo dotýka najaktuálnejších tém, ktoré rezonujú v súčasnej postmodernej spoločnosti. .. Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica obsahuje komplexný pohľad na elektronické systémy kontroly vstupov. Obsahuje poznatky z oblasti systémov kontroly vstupov so zameraním na elektrické možnosti riadenia a správy vstupov a výstupov do/z chráneného... Zobraziť viac
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či... Zobraziť viac
Učebný text je určený začínajúcim študentkám a študentom bakalárskeho štúdia cestovného ruchu, prípadne aj iných študijných odborov, aby sa úspešne adaptovali na podmienky vysokoškolského štúdia. Naplneniu tohto zámeru... Zobraziť viac
Praktikum z marketingu I koncepčne vychádza z publikácie Základy marketingu I. od autorského kolektívu Birnerová-Križanová. Jednotlivé kapitoly oboch publikácií zhodne obsahujú... Zobraziť viac
Hlavným poslaním tejto vysokoškolskej učebnice je obohatiť informačnú a poznatkovú základňu v problematike dlhodobého riadenia systémov spoločenskoekonomických v strategickom manažmente. Je určená najmä pre vzdelávanie študentov Žilinskej... Zobraziť viac
Ešte nikdy od „úsvitu“ priemyslovej revolúcie nebolo potrebné, aby sa manažéri naučili i „odnaučili“ toľkým rôznym veciam, a... Zobraziť viac
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora... Zobraziť viac