Nový Dominik Dán už na sklade, pozri knihu tu =>

Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Odpovede na teoretické a praktické otázky uplatňovania riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku


🌴 Posledný kus na sklade, posielame ihneď.
12,00€

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Výhodné ceny ✅ Bezpečný nákup

Viac o knihe Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku (Milan Kubina, Viliam Lendel)

Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch je v súčasnosti veľmi aktuálna. Manažéri slovenských podnikov sa snažia vytvárať dlhodobo výnosné vzťahy so svojimi zákazníkmi, ktoré by mali zabezpečiť ich zotrvanie na trhu. Aby táto iniciatíva podnikov bola úspešná, je potrebné uplatňovať prvky orientácie na zákazníka a vytvoriť prostredie, ktoré bude napomáhať k tvorbe hodnoty pre zákazníka, umožňovať efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. V tomto by mohla byť manažérom podniku nápomocná vytvorená metodika budovania systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2019 ISBN: 9788055414973 Rozmer: 170×240 mm Počet strán: 26 Väzba: brožovaná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách