Take your OKRs coaching skills to the next level with this practical handbook. In The OKRs Field Book: A Step-by-Step Guide for Objectives and Key Results Coaches, Ben Lamorte, a seasoned coach and management science expert, provides a structured... Zobraziť viac
How legacy firms can combine their traditional strengths with the power of data and digital ecosystems to forge a new competitive strategy for the digital era... Zobraziť viac
With the advent of digital technologies, society is reshaping itself radically. In the last decade, digital technologies have brought fundamental changes in the industry and business environment... Zobraziť viac
Named one of "The five best books to understand AI" by The EconomistThe impact AI will have is profound, but the economic framework for understanding it is surprisingly simple. Artificial intelligence seems to do the impossible, magically bringing... Zobraziť viac
This is the definitive text on branding. The renowned marketing guru and bestselling author of The 22 Immutable Laws of Marketing demonstrates how to build any product or service into a world-class brand. Think Nike, Hoover, Xerox and Kleenex and you`... Zobraziť viac
An excellent business plan impresses financial backers, provides a clear blueprint for the future of your company and functions as a benchmark against which to measure future growth. How to Prepare a Business Plan explains the process of creating an... Zobraziť viac
From a leader whose business is all about creating connection: strategies to find your audience, hone your brand, and achieve your dreams by letting the world see the real you. Zobraziť viac
This unparalleled edition features the complete classic translation by Lionel Giles and an introduction, historical notes, epilogue, and study guide by PEN Award-winning historian Mitch Horowitz. Zobraziť viac
Príručka Vám prinesie odpovede na nasledujúce otázky: Ako dosiahnuť maximálnu efektivitu podniku a zisku? Ako používať optimalizačné metódy riadenia podniku? Ako nakladať s jednoduchými metódami a zásadami riadenia?... Zobraziť viac
The how-to playbook for start-ups and established companies on how to define a new category, develop it and then dominate it over time. Zobraziť viac
Every industry revolves around Key People of Influence. People think it takes decades of hard work, academic qualifications and good luck to become a Key Person of Influence. This book shows that there is a strategy for fast-tracking your way to the... Zobraziť viac
Řízení a marketing firmy v éře turbulencí - Chaotika Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik... Zobraziť viac
*THE STRATEGIES BEHIND A SUCCESSFUL LIFE FROM THE LEGENDARY GRANDMASTER, NOW WITH A NEW FOREWORD*'In this book, chess is a teacher, and I aim to show it is a great one.'For over twenty years, Garry Kasparov dominated the world of chess. As the youngest... Zobraziť viac
Autor analyzuje vznik a vývoj hlavných koncepcií západného manažmentu, ktoré sú východiskom ich uplatňovania na Slovensku. Proces manažmentu chápe ako komplexný, viacdimenzionálny systém... Zobraziť viac
Autorka, zkušená manažerka, konzultantka a koučka čerpá ze svých mnohaletých zkušeností z praxe a odpovídá mimo jiné i na otázky, jak motivovat zaměstnance k vyšším výkonům, jak si poradit s problematickým zaměstnancem nebo co dělat, když vaši... Zobraziť viac
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak... Zobraziť viac
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Zobraziť viac
Kniha zkušených autorek se zabývá praktickými postupy při tvorbě a realizaci komplexní komunikační strategie. Zobraziť viac
Jak využít internet v market. - Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti - Edice: Manažer - GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožov Zobraziť viac
Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing... Zobraziť viac