Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy o marketingu

Našli sme 196 titulov

Žltá kniha budovania značky

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
35,90€
29,90€

Typologie osobnosti pro manažery

Michal Čakrt, Portál (2024)
Manažerské styly, rozhodování, komunikace, konflikty,...

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
27,45€
23,33€

Právo duševného vlastníctva

Autorské, patentové, dizajnové, známkové právo a ďalšie oblasti práva duševného vlastníctva spracované moderným a pútavým spôsobom zohľadňujúcim platnú právnu úpravu aj relevantnú judikatúru. V knihe sú rozobraté témy ako... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
22,90€
16,60€

Úspešné handmade podnikanie

Úspešné handmade podnikanie je prvá slovenská kniha o podnikaní v kreatívnej sfére. Je určená všetkým tvorivým ľuďom, ktorí... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
24,90€
22,41€

Reklama

Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum (2018)
Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Druhé, prepracované a rozšírené vydanie jednej z najobľúbenejších učebníc reklamy u nás. Ponúka pohľad na vývoj reklamy doma... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
17,95€
16,39€

Logo & Corporate Identity

Michal Kotyza, Ondřej Kafka, Grafické studio Kafka design (2014)
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji...

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
43,45€
33,79€

Autorský zákon

Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck (2017)
Komentář - 5. vydání

Páté vydání komentáře reflektuje aktuální legislativní změny a judikaturu. Autorský zákon nově obsahuje například úpravu... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
54,45€
41,40€

BUDGET CUT

Jaro Zacko, Martin Woska, TRIAD (2021)
4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
35,00€
25,70€

Slovenské masmediálne právo

Peter Muríň, Epos (2010)
Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych...

Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 7 dní.
32,70€
29,43€

Marketing v praxi

Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová, Levosphere (2021)
26 inšpiratívnych podcastov

Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
25,00€
18,39€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 10 dní.
60,00€
54,00€

To Pixar and Beyond

, (2017)
Oneworld Publications: One day in November 1994, Lawrence Levy received a phone call out of the blue from Steve Jobs, whom...

Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
20,95€
18,86€

Strategie digitálního marketingu

Simon Kingsnorth, Lingea (2022)
Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 10 dní.
25,90€
18,39€

55 tipov a návodov pre úspešný e-shop

Obsah knihy pripravilo 51 autorov a 34 expertných firiem. Spoločne pre vás pripravili komplexný pohľad na problematiku e-shopov a všetkého, čo k tomu patrí. V knihe nájde užitočné informácie začínajúci online predajca aj ostrieľaný profesionál... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
29,90€
21,30€

Kniha – najväčší vynález ľudstva

Martin Kasarda, Grada (2023)
Ako úspešne vyrobiť a umiestniť knihu na trhu

Akým produktom je vlastne kniha, akú funkciu plní v spoločnosti dnes, ako sa vyrába, distribuuje a predáva? Autor otvára aj otázky špecifického marketingu knihy a venuje sa i vzťahu digitálneho prostredia ku knihám.... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
19,99€
16,60€

Praktikum sociálnej komunikácie

Elena Hradiská, Helena Čertíková, Zora Hudíková, Eurokódex (2013)
Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o...

Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
29,00€
22,10€

Marketing management

Kevin Lane Keller, Philip Kotler, Grada (2013)
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky...

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
91,60€
80,90€

Problémy marketingu vo verejnom sektore

Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
19,63€
17,30€

Rozhodnutia vo veciach reklamy

Jozef Vozár, Ľubomír Zlocha, Wolters Kluwer (Iura Edition) (2013)
Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné...

Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
27,20€
22,90€

Pytláci textů

Henry Jenkins, Akropolis (2020)
Televizní fanoušci a participativní kultura

Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“. V době, kdy americký kulturní a mediální... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
27,45€
20,10€