Nová knižka z edície Základy manažmentu. Zobraziť viac
Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc... Zobraziť viac
Úspešné handmade podnikanie je prvá slovenská kniha o podnikaní v kreatívnej sfére. Je určená všetkým tvorivým ľuďom, ktorí hľadajú cestu, ako premeniť svoje hobby na podnikanie... Zobraziť viac
V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, Zobraziť viac
Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť... Zobraziť viac
Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili ... Zobraziť viac
Publikácia je zameraná na kompetencie hovorcu vo verejnej správe, na rozpracovanosť kompetencií hovorcu v domácej a zahraničnej literatúre, ale aj... Zobraziť viac
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či... Zobraziť viac
Manažment sociálnych sietí ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú... Zobraziť viac
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu... Zobraziť viac
Dá sa Bitcoin považovať za spoľahlivú digitálnu menu? Ako sa Bitcoiny vytvárajú? Koľko ich je a bude? Kde sa dajú kúpiť a ako sa s nimi pracuje? Nejde o pyramídovú hru? Stane sa raz peniazmi budúcnosti?... Zobraziť viac
Určite si spomínate na dobu, keď na vás z každej strany vyskakovali pri surfovaní na internete reklamné bannery, ktoré vás vôbec nezaujímali. Firmy sa snažili osloviť čo najviac ľudí a cena za takúto kampaň bola relatívne nízka... Zobraziť viac
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi... Zobraziť viac
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom... Zobraziť viac
Hlavným cieľom vedeckej monografie je zhodnotiť uplatňovanie moderných trendov v riadení organizácií miestnej samosprávy z hľadiska metód a nástrojov... Zobraziť viac
Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia... Zobraziť viac
Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 - 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov. Podobne sa možno vyjadriť... Zobraziť viac
Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu... Zobraziť viac
Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej... Zobraziť viac
Elektronický obchod je v súčasnosti rozšírenou a vyhľadávanou formou podnikania. Nakupovanie sa prenáša do virtuálneho sveta a zabezpečuje zákazníkom pohodlie, šetrí ich čas. Preto je potrebné, aby predávajúci a kupujúci mali vedomosti o právach... Zobraziť viac