Júnová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Knihy o marketingu

Našli sme 388 titulov

How Brands Grow 2

How Brands Grow 2

Byron Sharp, Jenni Romaniuk, Oxford University Press (2021)
Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands (Revised Edition)

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
39,40€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014 - prečítaná (bazár kníh)

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
36,50€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
41,00€

How Brands Grow

How Brands Grow

Byron Sharp, Oxford University Press (2010)
What Marketers Don't Know

Oxford University Press: This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day.... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
25,00€

The Hard Thing about Hard Things

The Hard Thing about Hard Things

Ben Horowitz, HarperCollins (2014)
HarperCollins USA: Straight talk and advice on building and running a startup from Ben Horowitz, one of Silicon Valleys most...

Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup—practical wisdom for managing the toughest problems business school doesn't Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
20,10€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
52,20€

Design and Strategy

Design and Strategy

Wanda Grimsgaard, Routledge (2022)
A Step-by-Step Guide

This major practical handbook bridges the gap between strategy and design, presenting a step-by-step design process with a strategic approach and extensive methods for innovation, strategy development, design methodology and problem solving. It is an ... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
49,00€

Building a StoryBrand 2.0

Building a StoryBrand 2.0

Donald Miller, HarperCollins (2025)
Clarify Your Message So Customers Will Listen

Since the original publication of Building A Storybrand, over one million business leaders have discovered Donald Miller’s powerful Storybrand Framework and they are making millions. Now, the classic resource for connecting with customers has been ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
23,00€

Riadenie ľudí v digitálnom svete

Riadenie ľudí v digitálnom svete

, Wolters Kluwer (2024)
Management of People in the Digital World

Bilingválna učebnica „Riadenie ľudí v digitálnom svete“ je odborná publikácia vytvorená tímom trinástich autorov z deviatich univerzít. Učebnica podrobne analyzuje súčasné praktiky a budúce trendy v oblasti riadenia ľudských zdrojov v kontexte ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
20,30€

This is Marketing

This is Marketing

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
21,90€

The War of Art

The War of Art

Steven Pressfield, Black Irish (2012)
Break Through the Blocks and Win Your Inner Creative Battles

A succinct, engaging, and practical guide for succeeding in any creative sphere, The War of Art is nothing less than Sun-Tzu for the soul. hat keeps so many of us from doing what we long to do? Why is there a naysayer within? ... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
23,90€

Designing Brand Identity

Designing Brand Identity

Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons (2024)
A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
38,00€

The Diary of a CEO

The Diary of a CEO

Steven Bartlett, Ebury Publishing (2023)
The 33 Laws of Business and Life

This is not a book about business strategy. Strategy changes like the seasons. This is a book about something much more permanent... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
19,17€

.eu domain name=.eu doména

.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
31,96€

All-American Ads of the 80s

All-American Ads of the 80s

With the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his own, the 1980s did not seem likely to become one of the most outrageous, flamboyant... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
30,20€

What Customers Crave

What Customers Crave

Nicholas J. Webb, Amacom (2022)
How to Create Relevant and Memorable Experiences at Every Touchpoint

The best companies in the world discover what their customers desire—and then deliver it in memorable and deeply human experiences. How well do you know your customers?... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
27,99€

Noise

Noise - prečítaná (bazár kníh)

Cass R. Sunstein, Daniel Kahneman, Olivier Sibony, HarperCollins (2021)
A Flaw in Human Judgment

From the multi-million copy bestselling author of Thinking Fast and Slow Daniel Kahneman, the co-author of the million-copy bestseller Nudge Cass Sunstein, and the eminent professor and writer on strategic thinking Olivier Sibony, a new book about how to Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
22,00€

CustomHER Experience

CustomHER Experience

Katie Mares, Greenleaf (2023)
The Importance of Tailoring Your Brand Experience to the Female Consumer

Although the female movement is interwoven into our social world and people preach “girl power,” brand experience expert Katie Mares has seen that this mindset hasn’t penetrated business branding or the experience businesses... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
20,00€

Work Rules!

Work Rules! - prečítaná (bazár kníh)

Laszlo Bock, Hodder and Stoughton (2015)
Google receives over 1,500,000 unique applications for jobs every year. This book shows you why. * How to learn from your...

So says Laszlo Bock, visionary head of People Operations at the company that transformed how the world interacts with knowledge: this insight is the heart of his brilliant first book. A compelling manifesto with the potential to ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
16,20€

Advertising Now! Online

Advertising Now! Online - prečítaná (bazár kníh)

Julius Wiedemann, Taschen (2007)
Taschen: Featuring ads in cyberspace, this book looks at the best campaigns on the web today. This second installment in...

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
39,00€