So zlyhávaním podnikateľských subjektov sa stretáva každá (nielen trhová) ekonomika na svete. Zlyhanie podnikov maže mať rozmanitú formu, rôzne prejavy, následky a dôsledky... Zobraziť viac
Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným... Zobraziť viac
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení na světě je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu dosud. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize... Zobraziť viac
Finančná analýza predstavuje významnú súčasť podnikového riadenia. Zaujíma kľúčové postavenie pri hodnotení súčasného a predvídaní budúceho vývoja, a to nielen podniku, ale aj celého odvetvia národného hospodárstva. Zároveň poskytuje nenahraditeľné... Zobraziť viac
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu... Zobraziť viac
Publikácia poskytuje pohľad na kompletnú prácu manažérov a ich kompetencie. Venuje sa osobnostným charakteristikám... Zobraziť viac
Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu... Zobraziť viac
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného,... Zobraziť viac
Nové vydání jedinečné domácí monografie nepopisuje pouze tradiční účetní metody a postupy; dokumentuje také vývoj ve využití... Zobraziť viac
Kniha Podnik a podnikanie. Prvý zväzok.: Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov. doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania... Zobraziť viac
Kniha je zborníkom príspevkov z oblasti práva, medicíny, psychológie, teológie i bioetiky z medzinárodnej vedeckej... Zobraziť viac
Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude potřebnou učebnicí pro studenty vysokých a vyšších odborných škol. Zobraziť viac
Z obsahu: E. Odborné a finančné riadenie podniku; F. Prístup na trh; ... Zobraziť viac
Učebnica poskytuje komplexný pohľad na problematiku marketingovej komunikácie a digitálnych médií, teoretické poznatky dopĺňa o praktické zadania poskytnuté inovatívnou formou QR kódov. Čitateľovi poskytuje možnosť nadobúdať.... Zobraziť viac
Založenie a vedenie organizácie nie je ľahká úloha. Akonáhle sa organizácia rozhodne zamestnávať zamestnancov, úlohy a povinnosti pribúdajú. Prácu s ľuďmi na akejkoľvek úrovni môžeme smelo označiť za náročnú, s veľkým množstvom výziev, úskalí... Zobraziť viac
Kniha představuje čtenářům model Virginie Satirové. Shrnuje základní východiska systému práce s klientem a nabízí přehled... Zobraziť viac
Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu... Zobraziť viac
So zlyhávaním podnikateľských subjektov sa stretáva každá (nielen trhová) ekonomika na svete. Zlyhanie podnikov maže mať rozmanitú formu, rôzne prejavy, následky a dôsledky. Najmä následky sú hnacím motorom výskumu a vývoja... Zobraziť viac
Hlavným cieľom autorov bolo preniknúť do podstaty rodinného podnikania a odhaliť jeho silné a slabé stránky. Zároveň naznačujú nové príležitosti a perspektívy ďalšieho rozvoja rodinných firiem na Slovensku, v Českej republike a vo svete... Zobraziť viac
Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a... Zobraziť viac