Ako tlmočník som sa naučil, že reč je dôležitá všade, kde sa stretávajú ľudia. Pri svojich vystúpeniach som zistil, že o reči tela to platí dvojnásobne. Na rande, v partnerskom vzťahu, v práci, pri výchove, v škole, na recepcii v hoteli, vo výťahu... Zobraziť viac
Veľká kniha reči tela vám pomôže naučiť sa čítať myšlienky iných podľa ich gest. Znie to neuveriteľne, no reč tela sa dá... Zobraziť viac
Kvalita poskytovania ošetrovateľskej starostlivosti je podmienená nielen materiálnou a technickou vybavenosťou, ale aj profesionálnym prístupom sestry k pacientovi. Tento prístup predpokladá účinný interaktívny proces... Zobraziť viac
Slušné správanie je to najcennejšie, čo môžu dať rodičia svojim deťom. Naučiť ich pozdraviť, vhodne sa obliekať, správať sa zdvorilo na ulici, na návšteve, v reštaurácii, vypestovať v deťoch správne návyky, ako držať príbor, pohár, ako sedieť pri stole... Zobraziť viac
Medvede sú vo všeobecnosti známe ako neohrabané, huňaté cicavce, ktoré v zime spia. No náš Medveď rád pozoruje slušných ľudí a o svoje poznatky sa chce podeliť s malými čitateľmi. Naučí deti, ako slušne pozdraviť, ako sa správať v kine... Zobraziť viac
Moderná biznis etiketa pre..2v - 280 otázok a odpovedí - Neopublic - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 148 str. - Zobraziť viac
Zapojenie žiakov do spoločného dialógu v otázkach riešenia konfliktov v škole prostredníctvom zmierovania (mediácie) sa na základe posledných výskumov ukazuje byť vhodnou cestou prevencie proti nežiaducim spoločenským javom... Zobraziť viac
Ako tlmočník som sa naučil, že reč je dôležitá všade, kde sa stretávajú ľudia. Pri svojich vystúpeniach som zistil, že o reči tela to platí dvojnásobne. Na rande, v partnerskom vzťahu, v práci, pri výchove, v škole, na recepcii v hoteli, vo výťahu... Zobraziť viac
Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Zobraziť viac
Akým produktom je vlastne kniha, akú funkciu plní v spoločnosti dnes, ako sa vyrába, distribuuje a predáva? Autor otvára aj otázky špecifického marketingu knihy a venuje sa i vzťahu digitálneho prostredia ku knihám.... Zobraziť viac
Hoci nikto nechce byť hulvát, grobianov a nevychovancov nájdeme všade. Predbiehajú sa, ohovárajú nás, obsadzujú nám miesto, dokonca sa dokážu premeniť na online trollov. Majú zvláštne schopnosti, no so štipkou predvídavosti a pozornosti sa dnes vieme... Zobraziť viac
Táto nádherná kniha oslavuje najčarovnejší deň v živote dvoch ľudí. Vďaka citátom a milým ilustráciám ostane tento veľký deň vo vašich spomienkach ešte dlho po rozkrojení svadobnej torty. Zobraziť viac
Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o... Zobraziť viac
Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných... Zobraziť viac
Táto publikácia je určená ako učebnica najmä pre študentov práva, sociálnej práce, či verejnej politiky a verejnej správy. Zámerom je poskytnutie relevantných... Zobraziť viac
Naša kniha má za cieľ ozrejmiť čitateľovi pravidlá správania sa počas stolovania v našich zemepisných šírkach, no najmä ukázať, ako si správne prestrieť stôl.Každá krajina, svetadiel sa od seba líšia aj pravidlami pri stolovaní a my vám... Zobraziť viac
Obsiahla príručka z pera odborníkov, ktorým prešlo rukami viac než 10 000 klientom poradí, ako si zdokonaliť svoj typ - jarný, letný, jesenný alebo zimný. Zobraziť viac
Naša pozornosť a súkromné údaje sú tovarom na predaj. Aby sme si to nevšimli, na internete nás systém uzatvára do informačnej a sociálnej bubliny. V nej sa cítime príjemne. Čoraz viac ľudí je aj preto závislých od mobilu, či počítačov. Navyše sme v ére... Zobraziť viac
Táto praktická publikácia odhaľuje tajomstvo reči ľudského tela a spoľahlivo pomôže zvládnuť každú životnú situáciu... Zobraziť viac
Nový lexikón slušného správania poskytuje prehľad základných pravidiel slušnosti, ktorými sa môžete riadiť vo väčšine bežných situácií v spoločnosti, v práci, doma... Zobraziť viac