Publikácia obsahuje nasledovné témy: Uzatvorenie roka 2015 v mzdovej učtárni (2. časť), Mzdové veličiny a základné pravidlá pri ich aplikovaní v praxi od... Zobraziť viac
Našou prirodzenou vlastnosťou je, že by sme radi vedeli, čo nás v budúcnosti čaká - či bude pršať, alebo bude pekne, či bude v čakárni u lekára veľa alebo málo ľudí... Matematika nemôže túto neistotu odstrániť, ale má prostriedky, ako ju lepšie... Zobraziť viac
Učebnica zahŕňa sedem oblastí - poisťovníctvo verejné a aj súkromné, sociálne poistenie, dôchodkový systém, zdravotné poistenie, komerčné životné poistenie a základy poistno-matematického modelovania. Prvá kapitola ponúka... Zobraziť viac
Májové dvojčíslo PMPP prináša sumár nielen týchto tém - aktuálne zmeny v zákone o sociálnom poistení, otec a materské od 1. mája 2021, pomoc v hmotnej núdzi, študenti a podnikanie, dočasné pridelenie zamestnancov, ochrana zdravia pri práci pred rizikami.. Zobraziť viac
Publikácia vznikla s cieľom ponúknuť odbornej, ako aj laickej verejnosti, poisťovniam, finančným sprostredkovateľom a študentom vysokých škôl v odbore poisťovníctva praktického sprievodcu v oblasti poistenia právnej ochrany objasnením... Zobraziť viac
Evolúcia základného princípu prispievania a spoločného zdieľania strát, ktoré podčiarkujú princíp fungovania poisťovníctva, je prítomná naprieč celým vývojom ľudstva. Súčasná podoba poistenia je výsledkom dlhého historického procesu, preto k... Zobraziť viac
Publikácia sa zameriava sa na popis poistného a finančného trhu na Slovensku i v rámci Európy. Kniha je určená ako vysokoškolská učebnica a rozširuje najmä... Zobraziť viac
Publikácia je nielen prehľadným a praktickým sprievodcom otázkami poistenia v Slovenskej republike i Českej republike, ale poskytuje aj pohľad a prístup k riadeniu rizík, ktoré majú v malých a stredných podnikoch svoje špecifiká,... Zobraziť viac
Vedecká monografia „Osobitosti manažmentu komerčnej poisťovne“ reaguje na nutnosť a potrebu hlbšieho rozpracovania spôsobov organizácie a riadenia poisťovne, ktoré sa vyžaduje najmä v súvislosti s globalizáciou a aplikáciou... Zobraziť viac
V knihe sa môžeme dozvedieť o súčasnom stave marketingu doma a v zahraničí s poukázaním na určité špecifká marketingu v poisťovníctve. Popísané sú nové trendy elektronického marketingu ako podporné faktory predaja poistných produktov s uvedenými... Zobraziť viac