Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy o marketingu

Našli sme 56 titulov

Psychológia peňazí

Dan Ariely, Jeff Kreisler, Premedia (2020)
Akých omylov sa dopúšťame pri uvažovaní o peniazoch a ako utrácať rozumnejšie

Prečo prerobíte, ak sa skúsite hrať na realitného agenta? Čo stojí za silami, vďaka ktorým naletíme na sezónne zľavy a prečo sme ochotní cestovať hodinu, aby sme ušetrili pár eur? Prečo pri platení často cítime až fyzickú bolesť? ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,95€
10,80€

Aké drahé je zadarmo

Dan Ariely, Premedia (2020)
Skryté sily, ktoré ovplyvňujú naše rozhodnutia

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť.... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,95€
10,90€

Imitátori

Oded Shenkar, Eastone Books (2011)
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú...

Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
15,99€
11,80€

Takto sa robí marketing

Allan Dib, Motýľ (2020)
Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zarábajte

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
13,90€
10,10€

Chaotika

John A. Caslione, Philip Kotler, Eastone Books (2010)
Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a...

Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
15,99€
11,80€

Nekonečná hra

V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
12,90€
10,30€

Svet podľa Elona Muska

Olivier Lascar, Premedia (2023)
Génius alebo podvodník? Vedecký pohľad na jeho projekty

Táto kniha prináša pohľad na aktivity jedného z najbohatších ľudí sveta z vedeckej perspektívy, ktorá umožňuje realisticky porovnať jeho plány a marketingové bubliny s tým, čo je naozaj technicky zrealizovateľné... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,95€
11,30€

Energetic Marketing

Lenka Lutonska, inspira publishing (2022)
Energetické princípy miliónového podnikania pre ženy

Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
16,00€
11,70€

Veľká štvorka

Scott Galloway, Premedia (2019)
Skrytá tvár spoločností Amazon, Apple, Facebook a Google

Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,95€
11,00€

Teória žurnalistiky pre žurnalistickú prax

S.G. Korkonosenko, Eurokódex, Wolters Kluwer (Iura Edition) (2014)
Dielo prestavuje teóriu žurnalistiky ako samostatnú oblasť poznania a výskumu. Zaoberá sa potrebami žurnalistickej praxe,...

Dielo prestavuje teóriu žurnalistiky ako samostatnú oblasť poznania a výskumu. Zaoberá sa potrebami žurnalistickej praxe, protirečeniami vo vzájomných... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
15,00€
11,60€

Sloboda prejavu novinára a ochrana pred jej zneužitím

Publikácia je určená predovšetkým novinárom, môže ale rovnako dobre poslúžiť právnikom, najmä tým, ktorí sa doposiaľ tejto oblasti práva hlbšie nevenovali... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
9,90€
8,91€

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Jana Nová, Ladislav Bedřich, Mária Tajtáková, Wolters Kluwer (2016)
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu...

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
13,10€
11,10€

Vybrané kapitoly z komunikácie

Vybrané kapitoly z komunikácie

Cieľom publikácie je analyzovať oblasť komunikácie a komunikačných schopností. Vymedzuje a opisuje vybrané problematiky komunikácie, s ktorými študent prichádza najčastejšie do styku (pri štúdiu, pri výmenných pobytoch do zahraničia... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
8,40€

Základy komunikácie

Táto kniha je nástrojom na štúdium komunikácie, ktorá vedie k vzájomnému porozumeniu a to prepojením cez empatiu a súcit. Vychádza z celoživotnej snahy Marshalla Rosenbergra, PhD. pochopiť ako vzniká násilie ako hojiť jeho následky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
14,50€
10,90€

Príbeh štúdia Pixar

Lawrence Levy, Citadella (2017)
Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto...

Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
13,90€
9,90€

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 7 dní.
13,55€
10,90€

Aplikovaný marketing

Milan Oreský, , Wolters Kluwer (2016)
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí,...

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,90€
8,90€

Základy marketingovej komunikácie

Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret, Eurokódex (2009)
„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a...

„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
13,04€
10,60€

Praktikum z marketingu I

Praktikum z marketingu I koncepčne vychádza z publikácie Základy marketingu I. od autorského kolektívu Birnerová-Križanová. Jednotlivé kapitoly oboch publikácií zhodne obsahujú... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
10,50€
9,10€

Médiá a novinári na Slovensku 2010

Samuel Brečka, , Eurokódex (2010)
Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu...

Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,10€
8,30€