Májová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Knihy o marketingu

Našli sme 534 titulov

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014 - prečítaná (bazár kníh)

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
36,50€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
42,00€

Aktuální otázky práva autorského a práv průmyslových

Aktuální otázky práva autorského a práv průmyslových

Jan Kříž, Karolinum (2010)
current problems of copyright and industrial property

Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
5,98€

Scientific Advertising

Scientific Advertising

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
22,45€

How Brands Grow

How Brands Grow

Byron Sharp, Oxford University Press (2010)
What Marketers Don't Know

Oxford University Press: This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day.... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
25,00€

Buy Back Your Time

Buy Back Your Time

Dan Martell, Portfolio (2023)
Get Unstuck, Reclaim Your Freedom, and Build Your Empire

How you use your free time will make or break your success. The secret? It''s not about working harder or finding more time to do work. It''s about designing the freedom to engage in the high-value work that brings you energy and fulfillment. This is... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
21,00€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
52,20€

The process of creating social network

The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 4 dni.
14,76€

Practical guide to financial and insurance mathematics

Practical guide to financial and insurance mathematics

The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 12 dní.
11,00€

Riadenie ľudí v digitálnom svete

Riadenie ľudí v digitálnom svete

, Wolters Kluwer (2024)
Management of People in the Digital World

Bilingválna učebnica „Riadenie ľudí v digitálnom svete“ je odborná publikácia vytvorená tímom trinástich autorov z deviatich univerzít. Učebnica podrobne analyzuje súčasné praktiky a budúce trendy v oblasti riadenia ľudských zdrojov v kontexte ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
20,30€

The Infinite Game

The Infinite Game

The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game? Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
15,10€

Eat That Frog!

Eat That Frog!

Brian Tracy, Hodder and Stoughton (2013)
Hodder Paperbacks: Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat...

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,14€

This is Marketing

This is Marketing

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,00€

How Brands Grow 2

Byron Sharp, Jenni Romaniuk, Oxford University Press (2021)
Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands (Revised Edition)

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
39,40€
37,35€

The War of Art

The War of Art

Steven Pressfield, Black Irish (2012)
Break Through the Blocks and Win Your Inner Creative Battles

A succinct, engaging, and practical guide for succeeding in any creative sphere, The War of Art is nothing less than Sun-Tzu for the soul. hat keeps so many of us from doing what we long to do? Why is there a naysayer within? ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
23,90€

Predictably Irrational

Predictably Irrational

Dan Ariely, HarperCollins (2009)
Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him...

Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 7 dní.
10,00€

Big Money Energy

Big Money Energy

Ryan Serhant, Hodder and Stoughton (2021)
How to Rule at Work, Dominate at Life, and Make Millions

Restructure your approach to money and reap the rewards in business and life with this inspiring, life-changing guide from the international bestselling author and star of Bravo's Million Dollar... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
14,60€

Designing Brand Identity

Designing Brand Identity

Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons (2024)
A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
38,00€

Noise

Noise

Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Cass R. Sunstein, William Collins (2022)
A Flaw in Human Judgment

From the world-leaders in strategic thinking and the multi-million copy bestselling authors of Thinking Fast and Slow and Nudge, the next big book to change the way you think... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,90€

The Diary of a CEO

The Diary of a CEO

Steven Bartlett, Ebury Publishing (2023)
The 33 Laws of Business and Life

This is not a book about business strategy. Strategy changes like the seasons. This is a book about something much more permanent... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
19,17€