Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

V anglickom jazyku knihy o marketingu

Našli sme 386 titulov

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 9 dní.
60,00€
54,00€

Aktuální otázky práva autorského a práv průmyslových

Jan Kříž, , Karolinum (2010)
current problems of copyright and industrial property

Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 12 dní.
8,53€
6,60€

Practical guide to financial and insurance mathematics

The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
17,78€
11,00€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 9 dní.
60,00€
54,00€

The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
16,24€
11,50€

Marketing

Byron Sharp, Oxford University Press (2017)
Theory, Evidence, Practice

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, ... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
114,00€
95,80€

Designing Brand Identity

Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons (2024)
A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process... Zobraziť viac

🍌 Predobjednávka, vychádza 26. 5. 2024
52,44€
46,00€

The Magic of Employee Influence

Ivana Brutenič, Kristína Cichý Kováčiková, Rethink (2024)
Activate your employee ambassadors on LinkedIn™ to enhance branding, boost sales and attract top talent

Harness the power of employee influence and create enthusiastic brand advocates... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
22,95€
20,66€

Eat That Frog!

Brian Tracy, Hodder and Stoughton (2013)
Hodder Paperbacks: Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat...

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,14€
11,90€

The Infinite Game

The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game? Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,50€
15,10€

Predictably Irrational

Dan Ariely, HarperCollins (2009)
Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him...

Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,95€
11,10€

Big Money Energy

Ryan Serhant, Hodder and Stoughton (2021)
How to Rule at Work, Dominate at Life, and Make Millions

Restructure your approach to money and reap the rewards in business and life with this inspiring, life-changing guide from the international bestselling author and star of Bravo's Million Dollar... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,50€
14,70€

.eu domain name=.eu doména

.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
30,94€

Brand it Like Serhant

Ryan Serhant, Nicholas Brealey Publishing (2024)
Stand Out From the Crowd, Build Your Following and Earn More Money

Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
21,95€
16,70€

The Illusion of Choice

Richard Shotton, Harriman House (2023)
16 ½ psychological biases that influence what we buy

Every day, people make hundreds of choices. Many of these are commercial: What shampoo to pick? How much to spend on a bottle of wine? Whether to renew a subscription? These choices might appear to be freely made... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
18,56€
15,00€

Letterhead and Logo Design 10

, Rockport (2007)
Desáté číslo oblíbené ročenky představuje nejnovější návrhy log a logotypů ze světových grafických studií. Texty v...

Desáté číslo oblíbené ročenky představuje nejnovější návrhy log a logotypů ze světových grafických studií. Texty v... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
44,89€
40,40€

Market Leader New - Elementary - Course Book

, Pearson (2012)
Third Edition

Authentic video material from FT.com with accompanying worksheets; All the listening texts available to view, providing truly authentic listening practice; ... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
38,15€
32,40€

How Brands Grow 2

Byron Sharp, Jenni Romaniuk, Oxford University Press (2021)
Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands (Revised Edition)

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
41,50€
36,60€

Building Strong Brands

Building Strong Brands

As industries turn increasingly hostile, strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In this text managers can discover the value of brand as a strategic asset and a company`s primary source of cmopetitive advantage. Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
33,39€

The Law of Copyright and the Internet

The Law of Copyright and the Internet

Mihály Ficsor, Oxford University Press (2002)
The 1996 WIPO Treaties, their Interpretation and Implementation

This work provides detailed coverage of the current state of international treaty law in respect of copyright issues relating to the Internet and E-commerce... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
264,00€