Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

V anglickom jazyku knihy o marketingu

Našli sme 386 titulov

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 10 dní.
60,00€
54,00€

Aktuální otázky práva autorského a práv průmyslových

Jan Kříž, , Karolinum (2010)
current problems of copyright and industrial property

Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 11 dní.
8,53€
7,25€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 10 dní.
60,00€
54,00€

Practical guide to financial and insurance mathematics

The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
17,78€
16,00€

The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
16,24€
14,76€

Designing Brand Identity

Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons (2024)
A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process... Zobraziť viac

🍌 Predobjednávka, vychádza 26. 5. 2024
52,44€
47,20€

The Magic of Employee Influence

Ivana Brutenič, Kristína Cichý Kováčiková, Rethink (2024)
Activate your employee ambassadors on LinkedIn™ to enhance branding, boost sales and attract top talent

Harness the power of employee influence and create enthusiastic brand advocates... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
22,95€
20,66€

Eat That Frog!

Eat That Frog!

Brian Tracy, Hodder and Stoughton (2013)
Hodder Paperbacks: Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat...

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,14€

The Infinite Game

The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game? Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,50€
16,65€

Predictably Irrational

Dan Ariely, HarperCollins (2009)
Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him...

Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,95€
13,46€

Big Money Energy

Ryan Serhant, Hodder and Stoughton (2021)
How to Rule at Work, Dominate at Life, and Make Millions

Restructure your approach to money and reap the rewards in business and life with this inspiring, life-changing guide from the international bestselling author and star of Bravo's Million Dollar... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,50€
16,65€

.eu domain name=.eu doména

.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
30,94€

Building Strong Brands

Building Strong Brands

As industries turn increasingly hostile, strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In this text managers can discover the value of brand as a strategic asset and a company`s primary source of cmopetitive advantage. Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
33,39€

Scientific Advertising

Scientific Advertising

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
23,43€

Alchemy

Alchemy

Rory Sutherland, William Morrow (2019)
The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life

Why is Red Bull so popular, though everyone—everyone!—hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding ... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
31,99€

What Is Packaging Design?

This is a highly visual, compact-format sourcebook, packed with top international packaging designers’ contemporary work, accompanied by essays on the surrounding issues... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
42,82€
38,54€

Letterhead and Logo Design 10

, Rockport (2007)
Desáté číslo oblíbené ročenky představuje nejnovější návrhy log a logotypů ze světových grafických studií. Texty v...

Desáté číslo oblíbené ročenky představuje nejnovější návrhy log a logotypů ze světových grafických studií. Texty v... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
44,89€
40,40€

Waiting for Your Cat to Bark?

Waiting for Your Cat to Bark?

Bryan Eisenberg, Jeffrey Eisenberg, Nelson
Persuading Customers When They Ignore Marketing

Good marketers know that customer-centered marketing is mandatory. However, we are not the customer. What the customer perceives as relevant is the thing successful marketers must anticipate, plan, and deliver on... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
19,99€

Predictive Analytics

Predictive Analytics

Eric Siegel, Wiley-Blackwell (2013)
John Wiley & Sons: "The Freakonomics of big data." — Stein Kretsinger , founding executive of Advertising.com; former...

This book is easily understood by all readers. Rather than a "how to" for hands-on techies, the book entices lay-readers and experts alike by covering new case studies and the latest state-of-the-art techniques... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
27,95€

The Law of Copyright and the Internet

The Law of Copyright and the Internet

Mihály Ficsor, Oxford University Press (2002)
The 1996 WIPO Treaties, their Interpretation and Implementation

This work provides detailed coverage of the current state of international treaty law in respect of copyright issues relating to the Internet and E-commerce... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
264,00€