Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu... Zobraziť viac
Kolektív skúsených autorov pod vedením prof. Ing. M. Sedláka, CSc., pripravil novú vysokoškolskú učebnicu, v ktorej sa čitateľ oboznámi s charakteristikou podniku, jeho cieľmi a životným cyklom, s členením podnikov podľa ich úlohy v hospodárstve... Zobraziť viac
Publikácia, ktorá sa vám dostala do rúk, je spracovaná autorským kolektívom Katedry podnikovohospodárskej, Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave ako vysokoškolská učebnica určená predovšetkým študentom tejto univerzity... Zobraziť viac
Ďalší zväzok zo série Podnik a podnikanie určenej napríklad študentom postgraduálneho štúdia alebo rekvalifikačných kurzov, ktorá je vhodnou pomôckou pri premostení z... Zobraziť viac
Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. Dochádza k... Zobraziť viac
Zákonník práce z dielne vydavateľstva Nová práca, spol. s r. o., prešiel rukami popredných slovenských odborníkov na pracovné právo, a preto sa Vám dostane do... Zobraziť viac
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých podnikateľských hviezd... Zobraziť viac
Publikácia siedmich vysokoškolských učiteľov s dlhodobými praktickými aj pedagogickými skúsenosťami zahŕňa základné témy disciplíny podnikové financie, ktorými sú všeobecné princípy finančného riadenia podniku, potreba kapitálu a jeho štruktúry, ... Zobraziť viac
Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc... Zobraziť viac
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa... Zobraziť viac
Kniha o histórii a vývoji firiem je napísaná ľahkým zrozumiteľným štýlom... Zobraziť viac
Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Zobraziť viac
V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby... Zobraziť viac
TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu... Zobraziť viac
Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby... Zobraziť viac
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je... Zobraziť viac
Starosti vyciciavajú z človeka energiu, nedovoľujú premýšľať a zabíjajú ctižiadosť. Môžeme vôbec urobiť niečo, aby sme sa ich zbavili, V tejto knihe Dale Carnegie dokazuje, že niečo také je celkom iste možné... Zobraziť viac
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac
Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ... Zobraziť viac
Bill Gates, Andy Grove a Steve Jobs – velikáni, ktorí navždy zmenili svet a naše životy. Kniha, ktorú držíte v rukách, nie je biografická. Odpovedá skôr na otázku, čo sa skrýva za ich nesmiernym úspechom, ako dokázali vybudovať z... Zobraziť viac