Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým.... Zobraziť viac
Učebný text pre potreby vzdelávania na 1. stupni vysokoškolského štúdia v odbore cestovný ruch, ... Zobraziť viac
Kniha je určená najmä študentom vysokých škôl, s úspechom ju môžu využívať študenti doktorandského štúdia a zamestnanci, ktorí sa denne zaoberajú kvalitou alebo plánujú pracovať v tejto oblasti. Učebnica vysvetuje základné pojmy.... Zobraziť viac
Predkladaná publikácia je venovaná širokej verejnosti, predovšetkým manažérom klastrov, podnikateľských subjektov a odborníkom na rôznych stupňoch riadenia v rámci súkromnej a verejnej správy, vedeckej a výskumnej komunite. Monografia.... Zobraziť viac
Učebnica je určená predovšetkým pre študentov ekonomických a manažérskych študijných programov a vybraných študijných programov z oblasti humanitných a informatických vied. Ovládanie odborného anglického jazyka je... Zobraziť viac
Učebnica „Právo v podnikaní“je primárne určená študentom prvého stupňa bakalárskeho študijného programu „Podnikanie v cestovnom ruchu a službách“ študijného odboru „Ekonómia a manažment“ Ekonomickej univerzity v Bratislave.... Zobraziť viac
Táto učebnica má prispieť k pochopeniu ekonomického pozadia vzniku a rozširovania Európskych spoločenstiev a neskôr Európskej únie z pohľadu jej jednotlivých členov. Zaoberá sa tiež charakteristikou jednotlivých ekonomík Európskej.... Zobraziť viac
Publikácia obsahuje stručnú charakterizáciu regiónu Latinskej Ameriky, a to z geografického, politického a predovšetkým ekonomického hľadiska zohľadňujúc dôležité historické míľniky a súvislosti. V predkladanej publikácii sa... Zobraziť viac
Skriptá sú určené najmä pre študentov študijných programov na Katedre medzinárodného obchodu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave, taktiež pre verejnosť a prax zaujímajúcu sa o... Zobraziť viac
Skriptá ponúkané čitateľovi sú založené na logickom a historickom podaní hlavných teoretických otázok medzinárodného obchodu. Pozostávajú z častí, ktoré logicky analyzujú teoretický systém fungovania medzinárodného obchodu. .... Zobraziť viac
Zvládnutie problematiky účtovníctva v konkrétnej podnikateľskej oblasti si vyžaduje osvojenie si základov účtovníctva a ich overenie na konkrétnych príkladoch... Zobraziť viac
Skriptá sú určené najmä pre študentov študijných programov na Katedre medzinárodného obchodu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave, taktiež pre verejnosť a prax... Zobraziť viac
Učebný text „Finančné účtovníctvo I. – zbierka príkladov“ je rozdelený do ôsmich kapitol, pričom obsah vychádza z jednotlivých okruhov účtovania, ako sú majetok a zdroje majetku, ktorých pôsobnosť v účtovnej jednotke vedie .... Zobraziť viac
Mystery shopping má za hlavnú úlohu zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu, čo dosahuje vďaka mystery shopperom. Zamestnanci pokiaľ vedia, že sú testovaní, majú tendenciu správať sa neprirodzene, aby... Zobraziť viac