Publikácia dopĺňa rovnomennú prvý diel vydaný v roku 2016. Je určená odborníkom zaoberajúcim sa problematikou zdravia... Zobraziť viac
Publikácia dopĺňa rovnomennú prvý diel vydaný v roku 2016. Je určená odborníkom zaoberajúcim sa problematikou zdravia obyvateľstva a svojim záberom vypĺňa veľkú medzeru v domácej odbornej literatúre. Pomáha správne interpretovať a používať vybrané... Zobraziť viac
Druhé vydání učebního textu, který je určen studentům Farmaceutické fakulty. Autorky této praktické příručky kladou důraz na procvičení a profesionální zvládnutí anglické farmaceutické terminologie a frazeologie. Každá z 30 lekcí obsahuje odborný text.... Zobraziť viac
Predložený slovník môžeme považovať za opravenú, doplnenú a rozšírenú verziu titulu "Slovník najpoužívanejších anglických skratiek v medicíne a vo farmácii" (1997), do ktorého bolo zaradených asi 3000 skratiek... Zobraziť viac
Publikácia je určená odborníkom zaoberajúcim sa problematikou zdravia obyvateľstva a svojim záberom vypĺňa veľkú medzeru v domácej odbornej literatúre. Pomáha správne interpretovať a používať vybrané definície v oblasti verejného zdravotníctva, ... Zobraziť viac
nglicko-česká část moderního medicínského slovníku Stephana Dresslera, který vydalo nakladatelství Urban a Fischer (Elsevier) pod názvem Elsevier’s Wörterbuch Medizin. Důležité pojmy (většinou se jedná o tzv. klíčová slova) jsou... Zobraziť viac
A self study book with key for doctors and nurses. Intermediate level. Obsah: * The Human Body * Body Systems * Registering with a Doctor * Taking a History * Examining a Patient * Injuries * Doctor's Ad Zobraziť viac
A self study book with key for doctors and nurses. Intermediate level. Obsah: * The Human Body * Body Systems * Registering with a Doctor * Taking a History * Examining a Patient * Injuries * Doctor's Ad Zobraziť viac
Předkládaná publikace je určena pro studenty lékařských fakult. Kniha přináší stručný a výstižný přehled současných zobrazovacích metod, jejich technických principů, základních indikací a kontraindikací. Studenti v učebnici... Zobraziť viac
A concise and illuminating tour of the human body - learn about how our bodies work and why they work the way do, in minutes. From the basic unit of the cell, through the tissues and organs that make up the body's systems, ... Zobraziť viac
The textbook consists of three sections. The first offers a general overview of factors important to the etiology of mental disorders, particularly the genetic, epigenetic, environmental, and microbiomatic elements... Zobraziť viac
Učebnica pre študentov Univerzity Komenského Bratislava. Zobraziť viac
Učebnica pre študentov lekárskej fakulty UPJŠ. Zobraziť viac