Diagnostikovanie je poznávanie žiaka. Ak je cieľom vyučovania, aby sa žiaci zdokonaľovali (o čom nemožno pochybovať), jeho... Zobraziť viac
Spoločnosť, školstvo i samotný edukačný proces prechádzajú v rámci vývoja mnohými zmenami. Zmenami je poznačená i oblasť hodnotenia. Hodnotenie je činnosť, ktorá môže svojím dôsledkom žiakovi veľmi pomôcť, ale zároveň aj ublížiť. Je to istý druh... Zobraziť viac
Kniha nadväzuje na úspech predchádzajúcich vysokoškolských učebníc Základy učiteľskej psychológie a Základy učiteľskej pedagogiky. Hlavným zámerom knihy je konkretizovať pedagogické a psychologické poznatky tak, aby sa mohli účinne aplikovať v praxi... Zobraziť viac
Publikácia sa zaoberá vybranými sociálno-patologickými javmi, ktoré charakterizuje vo vzájomných príčinných súvislostiach.... Zobraziť viac
Autori sa v monografii usilujú objasniť boj o občiansku mravnosť tak v historickom kontexte, ako aj v kontexte filozofickom či pedagogickom a v konečnom dôsledku aj v kontexte učebníc používaných v slovenských národných školách... Zobraziť viac
Publikácia predkladá problémy učenia, vzťah učiteľa a žiaka, príčiny neprospievania. Pozornosť venuje aj duševnej hygiene,... Zobraziť viac
Sebareflexia a profesijné kompetencie učiteľa vo výchovno-vzdelávacom procese... Zobraziť viac
Elektronické šikanovanie - nová forma agresie, - ako sociálny a edukačný problém, prevencia elektronického šikanovania,... Zobraziť viac