Ako tlmočník som sa naučil, že reč je dôležitá všade, kde sa stretávajú ľudia. Pri svojich vystúpeniach som zistil, že o reči tela to platí dvojnásobne. Na rande, v partnerskom vzťahu, v práci, pri výchove, v škole, na recepcii v hoteli, vo výťahu... Zobraziť viac
Titul je voľným pokračovaním úspešnej knihy pre deti Dedko, rozprávaj. Malá Viktorka počúva rozprávky a príbehy, ktoré ju... Zobraziť viac
Kvalita poskytovania ošetrovateľskej starostlivosti je podmienená nielen materiálnou a technickou vybavenosťou, ale aj profesionálnym prístupom sestry k pacientovi. Tento prístup predpokladá účinný interaktívny proces... Zobraziť viac
Slušné správanie je to najcennejšie, čo môžu dať rodičia svojim deťom. Naučiť ich pozdraviť, vhodne sa obliekať, správať sa zdvorilo na ulici, na návšteve, v reštaurácii, vypestovať v deťoch správne návyky, ako držať príbor, pohár, ako sedieť pri stole... Zobraziť viac
O tom, jak správně vést diskusi, pokud chcete stát na jejím konci jako vítěz, napsal snad nejlepší knihu filozof Arthur Schopenhauer. Kniha, jež je známá také pod názvem Eristická dialektika, obsahuje bohatý a strukturovaný přehled... Zobraziť viac
Moderná biznis etiketa pre..2v - 280 otázok a odpovedí - Neopublic - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 148 str. - Zobraziť viac
Medvede sú vo všeobecnosti známe ako neohrabané, huňaté cicavce, ktoré v zime spia. No náš Medveď rád pozoruje slušných ľudí a o svoje poznatky sa chce podeliť s malými čitateľmi. Naučí deti, ako slušne pozdraviť, ako sa správať v kine... Zobraziť viac
Computer Media - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 120 str. - ISBN: 978-80-7402-074-2 - Kniha Zobraziť viac
Zapojenie žiakov do spoločného dialógu v otázkach riešenia konfliktov v škole prostredníctvom zmierovania (mediácie) sa na základe posledných výskumov ukazuje byť vhodnou cestou prevencie proti nežiaducim spoločenským javom... Zobraziť viac
Táto publikácia je určená ako učebnica najmä pre študentov práva, sociálnej práce, či verejnej politiky a verejnej správy. Zámerom je poskytnutie relevantných... Zobraziť viac
Jak si rozumět a dorozumět se. Praktické prostředky využívané v dialogu. Přizpůsobení výrazových prostředků. Příklady různých typů dialogů z profesní, rodinné a sociální oblasti... Zobraziť viac
Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných... Zobraziť viac
Jak může transformační komunikace změnit váš život. Zobraziť viac
Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového... Zobraziť viac
Téma Teorie a praxe v marketingové komunikaci završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly... Zobraziť viac
Pro potřeby pracovníků veřejného stravování, studentům i účastníkům rekvalifikačních kurzů autoři předkládají odbornou publikaci, která vysvětluje komplexní rozsah základních znalostí z oboru. Text obsahuje základy společ Zobraziť viac
Jsou to pouhá slova, přesto mají velkou moc. Není jich vůbec moc: děkuji, prosím, omlouvám se, rádo se stalo, na shledanou, dobrou noc. Kdo je zná, tomu v nouzi přijdou na pomoc. V dnešní době přestává být pozdrav i poděkování samozřejmostí – básničky... Zobraziť viac
Naša pozornosť a súkromné údaje sú tovarom na predaj. Aby sme si to nevšimli, na internete nás systém uzatvára do informačnej a sociálnej bubliny. V nej sa cítime príjemne. Čoraz viac ľudí je aj preto závislých od mobilu, či počítačov. Navyše sme v ére... Zobraziť viac
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí. Dovednost kriticky... Zobraziť viac