Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

V slovenskom jazyku knihy o medzinárodnom marketingu

Našli sme 11 titulov

Šlabikár - Multi level marketingu

Ján Zbojek, Paco Fin (2008)
Táto kniha je určená pre tých, ktorí začínajú s Multi Level Marketingom, ale aj pre všekých predajcov, manažérov a...

Táto kniha je určená pre tých, ktorí začínajú s Multi Level Marketingom, ale aj pre všekých predajcov, manažérov a... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,00€
7,30€

Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
14,50€
11,90€

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
10,40€

Slovensko-ruský slovník pre obchod a podnikanie

Slovensko-ruský slovník pre obchod a podnikanie

Slovník má ambície byť užitočnou pomôckou pri uzatváraní obchodných kontaktov s Ruskom a krajinami, v ktorých je ruština rozšírená. Je určený pre tých, ktorí tento jazyk ovládajú, ale potrebujú pomoc v niektorých zložitejších prípadoch... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
3,15€

Európsky marketing

Európsky marketing

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
13,50€

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Soňa Supeková, Hana Janáková, Wolters Kluwer (2015)
Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v...

Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
13,20€

Informačný systém marketingu

Informačný systém marketingu

Miroslav Mariaš, Geoparnas (2007)
V ktorejkoľvek oblasti hospodárstva v súčasnosti platí, že hlavnou podmienkou úspešnej činnosti, výkonnosti a bohatstva sú...

V ktorejkoľvek oblasti hospodárstva v súčasnosti platí, že hlavnou podmienkou úspešnej činnosti, výkonnosti a bohatstva sú informácie a vedomosti. Európska únia vo svojich... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
2,10€

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
10,09€

Marketing kultúry

Marketing kultúry

Mária Tajtáková, , Eurokódex (2010)
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej...

Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
13,10€

Medzinárodný marketing

Medzinárodný marketing

Zobraziť viac

🍎 Vypredané
11,89€

Odpovědnost za výrobek v Evropské unii, České republice a Slovenské republice

Odpovědnost za výrobek v Evropské unii, České republice a Slovenské republice

Tato publikace se zabývá problematikou odpovědnosti výrobce za škody způsobené vadami výrobků a navazuje na předchozí práce autorů věnované tomuto stále aktuálnějšímu tématu.... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
4,46€