Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Krizový management pro malé a střední podniky

Autorka v knihe zdôrazňuje chápanie krízového manažmentu ako strategickej a stále aktuálnej záležitosti. Súčasne však...


🍎 Vypredané
27,12€

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

Autorka v knihe zdôrazňuje chápanie krízového manažmentu ako strategickej a stále aktuálnej záležitosti. Súčasne však uvažuje o krízovom manažmente ako o bežnom a neoddeliteľnom prvku riadenia, na čo treba upozorniť práve najmä malé a stredné podniky. Prehľadný, graficky spracovaný model vývoja potenciálnej krízy v podniku je pre manažérov dobrou pomôckou na ujasnenie si možných nebezpečenstiev bezprostredne súvisiacich s krízou a jej ďalším vývojom. Za veľký prínos knihy možno považovať prezentovanú metodiku tvorby systému krízového manažmentu a jej aplikácie. Snaha manažérov zaviesť krízový manažment totiž často končí v momente, keď nevedia, ako začať. Malé a stredné podniky pritom často nemajú finančné prostriedky na spoluprácu s externými konzultantmi, ktorí by pomohli pri tvorbe systému krízového manažmentu. Práve v tejto knihe nájdu návod na to, ako sa pripraviť na potenciálne krízové ohrozenie.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2014 ISBN: 9788081681066 Rozmer: 170×240 mm Počet strán: 308 Väzba: brožovaná Jazyk: čeština

Zaradené v kategóriách