Z dobrého skvelé SK - Good to great - Eastone - Jazyk: SK - Vazba: Pevná s přebalem matná - 304 str. - ISBN: 80-89217-09-5 - Kni Zobraziť viac
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro... Zobraziť viac
Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a... Zobraziť viac
Jak začít budovat a správně řídit své vlastní podnikání v systému síťového marketingu. Zobraziť viac
Ak chceme porozumieť tomu, čo sa deje vo svete, a to najmä dnes, musíme pochopiť, akú úlohu v ňom zohrávajú peňažné toky, hotovosť, meny a celý finančný systém. Nové možnosti platby, napríklad pomocou bitcoinu a Apple Pay, menia spôsob... Zobraziť viac
Zaujímate sa o prácu na voľnej nohe? Nechajte si poradiť od najpovolanejšieho! Známy podnikateľ a konzultant Robert Vlach vám v knihe Na voľnej nohe ponúka svoje vlastné know-how o podnikaní freelancera... Zobraziť viac
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka... Zobraziť viac
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik... Zobraziť viac
V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom... Zobraziť viac
Táto kniha prináša pohľad na aktivity jedného z najbohatších ľudí sveta z vedeckej perspektívy, ktorá umožňuje realisticky porovnať jeho plány a marketingové bubliny s tým, čo je naozaj technicky zrealizovateľné... Zobraziť viac
Úspešné handmade podnikanie je prvá slovenská kniha o podnikaní v kreatívnej sfére. Je určená všetkým tvorivým ľuďom, ktorí... Zobraziť viac
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům... Zobraziť viac
Myšlienky môjho dvadsaťročného JA, ktoré mladým otvoria brány sveta a starším pripomenú, na čom naozaj záleží... Zobraziť viac
V knihe Milana Paprčku nájdete praktické, okamžite použiteľné rady a postupy pre každého začínajúceho aj skúseného podnikateľa. Na jej stránkach sa dozviete: Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla... Zobraziť viac
Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé... Zobraziť viac
O peniazoch sa hovorí málo. V našej spoločnosti sú viac-menej tabu a neraz sa považujú za „špinavé“. Ten, kto je bohatý, je takmer automaticky podvodník, a každý, kto ich chce viac, je chamtivý. Peniaze by sme však mali vnímať neutrálne... Zobraziť viac
V knihe Ako vedú úspešní lídri autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie... Zobraziť viac
Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší... Zobraziť viac
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné... Zobraziť viac
Tretie, doplnené a prepracované vydanie Odborná publikácia je prehľadom systémov manažérstva kvality až po komplexné... Zobraziť viac