Spirálový management má univerzální platnost, budoucnost přinese všeobecné využití těchto přelomových myšlenek. Vznikal původně jako návod, jak efektivně řídit firmy v souladu s přírodními zákonitostmi... Zobraziť viac
„Většina zaměstnanců ve všech organizacích disponuje daleko větším talentem, inteligencí, schopnostmi a kreativitou, než jejich práce vyžaduje.“ Stephen R. Covey... 3 typy komunikace pomohou proměnit strach v důvěru, zmatek v pocho Zobraziť viac
Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, ... Zobraziť viac
Zarábať na internete sa dá poctivo, bez klamstiev a zavádzania. V knihe Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom sa dozviete, ako vybudovať úspešný zarábajúci online projekt. Celá kniha je koncipovaná pre úplného začiatočníka... Zobraziť viac
Máte podnikateľský nápad, o ktorom si myslíte, že môže zmeniť svet? Práve táto publikácia ľudskou rečou vysvetľuje, ako na Slovensku funguje financovanie začínajúcich a už aj naštartovaných firiem, najmä takých, ktoré majú spoločnú črtu... Zobraziť viac
V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt... Zobraziť viac
Množství literatury na téma aktuálních trendů v leadershipu roste. Někdy je však nejlepší ohlédnout se zpět. Philip Barlag ukazuje, že kariéra Julia Caesara, jednoho z největších vůdců všech dob, si zaslouží seriózní výzkum... Zobraziť viac
Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne ovplyvnili trhy a zmenili svet... Zobraziť viac
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam... Zobraziť viac
Biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom... Zobraziť viac
Publikácia dekana Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave a súčasne vedúceho Katedry stratégie a podnikania prof. Ing. Jozefa Papulu, PhD. a Mgr. Zuzany Papulovej, PhD., vysokoškolského pedagóga a Philososhie doctor v odbore Manažment... Zobraziť viac
Kniha venovaná cenám, nákladom, oceňovaniu a kalkuláciám. Zobraziť viac
Publikace je určena: * marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci... Zobraziť viac
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali... Zobraziť viac
Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání.. Zobraziť viac
Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu... Zobraziť viac
Handmade plánovač je výbornou pomôckou pre vaše kreatívne podnikanie. Vytvorila som ho v spolupráci s certifikovanou koučkou Zuzanou Palkovou tak, aby ste mohli nielen sledovať svoj progres, ale zistiť, čo k nemu viedlo a odmeniť sa za úspech... Zobraziť viac
Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády, podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha, odvaha, vytrvalosť, viera... Zobraziť viac
Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto.. Zobraziť viac
Praktické kroky, ktoré treba robiť, aby vaša firma prežila. Čo môže firmu posilniť alebo naopak ohroziť. Nevyhnutné úsporné opatrenia a rozhodnutia. Ako v zložitých časoch komunikovať so zamestnancami... Zobraziť viac