Májová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Našli sme 7975 titulov

Etika médií

Etika médií - prečítaná (bazár kníh)

Anna Remišová, Kalligram (2010)
„Vo svojej koncepcii etiky médií vychádzam z týchto teoretických východísk: etiku médií chápem ako aplikovanú etiku, ktorá...

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,60€

Dvakrát meraj

Dvakrát meraj - prečítaná (bazár kníh)

Michael J. Mauboussin, Eastone Books (2010)
Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia. Trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich...

Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia, trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia všetci vysokú daň... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,40€

Manuál (ne)manažéra

Manuál (ne)manažéra - prečítaná (bazár kníh)

Drieme v posilňovni, kupujeme bio výrobky, prepadli sme joge či vegetariánstvu. Jednoducho, staráme sa o svoje telo, aby sme boli štíhli a zdraví. Popritom ale zabúdame na našu hlavu, a častokrát aj srdce... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,30€

Čo by urobil Google?

Čo by urobil Google? - prečítaná (bazár kníh)

Jeff Jarvis, Eastone Books (2010)
Prinípy, na ktorých bola vzbudovaná spoločnpsť Google a ponaučenia, ktoré si od nej môžu vziať firmy. Táto kniha je...

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
20,00€

Čo by urobil Google?

Čo by urobil Google? - prečítaná (bazár kníh)

Jeff Jarvis, Eastone Books (2010)
Prinípy, na ktorých bola vzbudovaná spoločnpsť Google a ponaučenia, ktoré si od nej môžu vziať firmy. Táto kniha je...

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,00€

Copywriting

Copywriting - prečítaná (bazár kníh)

Anna Sálová, Jana Šupolíková, Jiří Viktora, Lucie Jebavá, Zuzana Veselá, Computer Press (2015)
Pište texty, které prodávají Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti...

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,80€

Extrémne vlastníctvo

Extrémne vlastníctvo - prečítaná (bazár kníh)

Jocko Willink, Leif Babin, Timy Partners (2017)
Vodcovstvo a víťazstvo v SEALs, elitných jednotkách amerického námorníctva

Strhujúce rozprávanie s presvedčivou inštruktážou a možnosťou priamej aplikácie núka priam prevratne nový spôsob vedenia podnikov a súčasne vyzýva vedúcich pracovníkov na všetkých postoch, aby naplnili svoje poslanie: viedli a víťazili... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,00€

Z dobrého skvelé (Good to Great)

Z dobrého skvelé (Good to Great) - prečítaná (bazár kníh)

Jim Collins, Eastone Books (2006)
Z dobrého skvelé SK - Good to great - Eastone - Jazyk: SK - Vazba: Pevná s přebalem matná - 304 str. - ISBN: 80-89217-09-5 - Kni

Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?"... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,80€

Klíčoví zákazníci a péče o ně

Klíčoví zákazníci a péče o ně - prečítaná (bazár kníh)

Ken Burnett, Computer Press (2002)
Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení,...

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
25,50€

Tajné dějiny značek

Tajné dějiny značek - prečítaná (bazár kníh)

Matt MacNabb, XYZ (2019)

Značky jsou součástí našeho života a možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za spolehlivé a solidní, každý ale nějak začínal a málokdo dnes ví, že začátky těchto značek bývají... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,80€

Príbeh štúdia Pixar

Príbeh štúdia Pixar - prečítaná (bazár kníh)

Lawrence Levy, Citadella (2017)
Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto...

Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,90€

Ako pracujú maverici

Ako pracujú maverici - prečítaná (bazár kníh)

Polly LeBarre, William C. Taylor, Eastone Books (2008)
Prečo v biznise víťazia najoriginálnejšie myšlienky Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený...

Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
3,80€

Jednoducho značka

Jednoducho značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate....

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,00€

Jednoducho značka

Jednoducho značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate....

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,00€

Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat

Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat - prečítaná (bazár kníh)

Dale Carnegie, Práh (2011)
Kniha pro všechny, kdo chtějí být úspěšnými manažery a leadry ? Dobrý leader vytváří prostředí, kde se daří spolupráci a kde...

Kniha pro všechny, kdo chtějí být úspěšnými manažery a leadry.. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,00€

Kód lídrov

Kód lídrov - prečítaná (bazár kníh)

Dave Ulrich, Kate Sweetman, Norm Smallwood, Eastone Books (2010)
Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A...

Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A existujú vôbec také odpovede? Dave Ulrich, Norm Smallwood a Kate Sweetman sa pokúsili odpovedať na tieto otázky ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
16,00€

Obchod pre všetko

Obchod pre všetko - prečítaná (bazár kníh)

Brad Stone, Eastone Books (2014)
Jeff Bezos a éra Amazonu Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi...

Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj.... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,80€

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích - prečítaná (bazár kníh)

Karel Rais, Vladimír Smejkal, Grada (2013)
Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která...

Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
17,00€

Mapa úspěchu

Mapa úspěchu - prečítaná (bazár kníh)

Jan Halada, Fabula (2015)
Projekt CZECH TOP 100 provádí čtenáře příběhy společností a jejich zakladatelů, kteří svými nápady, pílí a pracovitostí...

Projekt CZECH TOP 100 provádí čtenáře příběhy společností a jejich zakladatelů, kteří svými nápady, pílí a pracovitostí dosáhli nesporného úspěchu a uznání, často daleko... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,50€

Živnostenské právo

Živnostenské právo - prečítaná (bazár kníh)

Peter Strapáč, Wolters Kluwer (2015)
Ústrednou témou predkladanej učebnice „Živnostenské podnikanie“ je podnikanie ako činnosť založená na dobrovoľnom a...

Ústrednou témou predkladanej učebnice „Živnostenské podnikanie“ je podnikanie ako činnosť založená na dobrovoľnom a slobodnom rozhodovaní, pričom rieši otázky, či začať, resp. kedy skončiť podnikať, či podnikať sám alebo s inými osobami... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,60€