Kniha nositele Nobelovy ceny za ekonomii představuje zasvěcený pohled do procesu globálního ekonomického rozhodování a... Zobraziť viac
Od posledného (ôsmeho) vydania učebnice v januári 2013 sa udialo viacero významných legislatívnych zmien. Majú intenzívny dopad na problematiku prezentovanú v učebnici. Osobitnú zmienku si zasluhujú novely Zákona 431/2002 Z. z. o účtovníctve a naň... Zobraziť viac
Netradiční pohled populárního českého moderátora Jana Krausa na byznys, život a vztahy. Knížka o veškerém mém byznysu. O... Zobraziť viac
„Sme stratení, pri Bermudách všetko zmizlo. Naše dievčatá budú nariekať, ale nie dlho. Nič si nenahovárajme. Osušia si oči a... Zobraziť viac
Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na... Zobraziť viac
Ing. Zdeněk Rybka, CSc. se narodil v roce 1927. Po ukončení povinné školní docházky (Komenského pokusná měšťanská škola ve Zlíně) se vyučil i firmy BAŤA, a.s. Prošel firemní internátní výchovou ve Zlíně a je absolventem Baťovy... Zobraziť viac
Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší... Zobraziť viac
Dve stránky vodcovstva je kniha predurčená pridať sa k Extrémnemu vlastníctvu ako základné čítanie pre celé generácie lídrov a tímov. Pochopenie potreby zachovávania rovnováhy umožňuje lídrom viest maximálne efektívne, splniť misiu a dosiahnuť ... Zobraziť viac
Štefan Boleslav Roman bol najvýznamnejší podnikateľ slovenského pôvodu v histórii. Svojim obrovským významom a dielom je prirovnávaný k Milanovi Rastislavovi Štefánikovi. Jeho spoločnosť Denison Mines Corp. vlastnila najväčšie... Zobraziť viac
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné... Zobraziť viac
Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok... Zobraziť viac
Tretie, doplnené a prepracované vydanie Odborná publikácia je prehľadom systémov manažérstva kvality až po komplexné... Zobraziť viac
Slávny, hlboký príbeh emočne strateného dieťaťa, ktoré našlo svoju cestu späť. Príbeh malého chlapca, ktorý sa volá DIBS.... Zobraziť viac
Viera v nezmysly sa prelína celými dejinami ľudstva. Ale až dnes má tak veľa nových podôb a názvov. Dezinformácie, propaganda, fakenews, konšpiračné teórie, hoaxy, trollovia, postfaktutálna doba, pseudoveda, šarlatáni. To sú len niektoré z výrazov... Zobraziť viac
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Zobraziť viac
Kniha získala Pulitzerovu cenu v oblasti literatury faktu za rok 2015. Americká autorka Elizabeth Kolbertová se rozhodla zasadit až detektivně pojatý příběh šestého vymírání, které probíhá přímo před našima očima, do kontextu katastrofických změn, jimiž Zobraziť viac
Veľa firiem vzniká, no len málo z nich prežije. Kde vziať peniaze na rozbeh podnikania? Ako založiť prosperujúci podnik? Táto kniha ponúka odpovede nielen na... Zobraziť viac
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe... Zobraziť viac
Desať rokov po úspešnej knihe Náš ľadovec sa roztápa, v ktorej John Kotter a Holger Rathgeber na príbehu tučniakov vysvetlili, ako viesť ľudí v časoch turbulentných zmien, prichádzajú autori s novým a rovnako zaujímavým príbehom o tom, ako zmeniť... Zobraziť viac